וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שיוסי מוסלי במעצר: שתיים ממכוניותיו הוצתו מול ביתו בסביון

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:59

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע שבו הובערו שתי מכוניות השייכות לילדיו של ראש ארגון הפשע ורימון הושלך על ביתו. לא היו נפגעים באירוע. מוסלי נמצא במעצר בחשד לסחיטה ואיומים של שני אנשי עסקים בדרום אפריקה

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

שתי מכוניות של ילדיו של ראש ארגון הפשע, יוסי מוסלי, הוצתו הלילה (ראשון) מול ביתו שבסביון ורימון הלם הושלך לחצר. לא היו נפגעים באירוע, המשטרה פתחה בחקירה. שעות לאחר מכן, אלמוני ירה לעבר בית עסק שבעבר היה בבעלותו של מוסלי, לא נרשמו נפגעים. נגרם נזק לדלת הכניסה. מוסלי נמצא במעצר עד תום ההליכים בחשד לסחיטה ואיומים של שני אנשי עסקים בדרום אפריקה.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

אתמול עצרה המשטרה שני חשודים הנחשבים לבכירים בארגוני פשיעה, ובהם אייל נגר, יד ימינו של העבריין בני שלמה, בחשד שתכננו חיסולים כחלק מהמלחמה ביניהם. לפי דברי המשטרה, שני החשודים נחשבים כיריבים. נגר, שנעצר מיד עם נחיתתו בארץ, שוחרר בתנאי הרחקה מגבילים מאזור הדרום ומעצר בית, בכפוף להגשת ערר על ידי המשטרה.

משטרת המרחב מסרה כי עיקר פעילותה מתמקד במאבק המתמשך בין ארגוני הפשיעה "במציאות דינמית ומשתנה של מאזן הכוחות היריבים", כאשר המאמץ המרכזי מוקדש לסיכול הניסיונות לפגוע בחיי אדם, בעיקר בחייהם של חפים מפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully