וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה יוקרתית: נכדתו של ג'ו ביידן נישאה לבחיר ליבה בבית הלבן

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 8:19

נעמי ביידן, נכדתו של נשיא ארצות הברית המכהן נישאה בסוף השבוע לבחיר ליבה. השניים נישאו בחתונה מצומצמת וסגורה לעיתונות בבית הלבן. חתונתם הייתה ה-19 במספר שנערכה בבית הלבן, מאז שהוקם בשנת 1800. "מאחלים להם ימים מלאי צחוק ואהבה" מסרו הנשיא והגברת הראשונה לזוג

החתונה של נעמי ביידן בבית הלבן. 19 בנובמבר 2022. רויטרס
"מאחלים להם ימים מלאי צחוק ואהבה". תיעוד מהחתונה/רויטרס

נעמי ביידן, נכדתם של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן, נישאה אתמול (שבת) במה שהייתה הפעם ה-19 בהיסטוריה שהבית הלבן משמש לחתונה. בטקס השתתפו 250 אורחים והוא היה ללא גישה לעיתונות.

הכלה נעמי בת ה-28 היא עורכת דין שגרה בבית הלבן עם החתן, פיטר ניל בן ה-25, בוגר לאחרונה בית ספר למשפטים שמוצאו מג'קסון הול, וויומינג. כיום, הוא עובד במרכז המשפטים של אוניברסיטת ג'ורג'טאון לביטחון לאומי. הם הכירו ב-2018.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בחתונת נכדתו נעמי על מדשאות הבית הלבן, וושינגטון ארה"ב, 19 בנובמבר 2022. GettyImages
יציין היום את יום הולדתו ה-80. ביידן, הגברת הראשונה והזוג שנישא/GettyImages

"זה היה תענוג לראות את נעמי גדלה, מגלה מי היא ויוצרה לעצמה חיים מדהימים כל כך", אמרו הנשיא והגברת הראשונה בהודעה משותפת שפרסמו לאחר האירוע. "עכשיו אנחנו מלאים גאווה לראות אותה בוחרת בפיטר כבעלה ואנו מתכבדים לקבל אותו בברכה למשפחתנו. אנו מאחלים להם ימים מלאי צחוק ואהבה שהולכת ומעמיקה עם כל שנה שעוברת", הוסיפו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, הגברת הראשונה ג'יל ביידן, נכדתם נעמי ביידן וארוסה פיטר ניל.. רויטרס
הפעם ה-19 בהיסטוריה שהבית הלבן משמש לחתונה. הנשיא, הגברת הראשונה והזוג שנישא/רויטרס

החתונה כללה ארוחת צהריים לבני המשפחה ומסיבת חתונה לאחר הטקס בחדר האוכל של הבית הלבן. כמו כן תוכננה קבלת פנים בערב הכוללת קינוח וריקודים. החתונה, מהווה את החלק הראשון של סוף שבוע החגיגות של ביידן, שיציין היום את יום הולדתו ה-80.

מאז שהנשיא לשעבר ג'ון אדמס עבר לגור בבית הלבן החדש שנבנה בשנת 1800, 18 החתונות שם כללו בדרך כלל בני משפחה של הנשיא והגברת הראשונה. לפי האגודה ההיסטורית של הבית הלבן, המסורת החלה בשנת 1812 כאשר לוסי פיין וושינגטון, אחותה של הגברת הראשונה דולי מדיסון, נישאה לשופט עמית בית המשפט העליון תומס טוד. גרובר קליבלנד היה הנשיא היחיד שהתחתן בבית הלבן. הוא החליף נדרים עם פרנסס פולסום ב-1886 בחדר הכחול.

מנהלת התקשורת של ג'יל ביידן, אליזבת אלכסנדר, אמרה כי משפחת ביידן תשלם עבור פעילויות החתונה המתרחשות בבית הלבן, "בהתאם לאירועים פרטיים אחרים שאירחה המשפחה הראשונה ובעקבות המסורת של חגיגות החתונה הקודמות בבית הלבן בממשלות קודמות ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully