וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החלטת הסקר של מאסק: טראמפ לא מעוניין לחזור לטוויטר

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 7:21

בתום 24 שעות של סקר שערך בעליה החדשים של הרשת החברתית טוויטר, אילון מאסק, הוחלט ברוב זעיר להחזיר את חשבונו של דונלד טראמפ לפעילות. אלא שלטראמפ היו תוכניות אחרות, והוא הצהיר כי הוא מעדיף להשתמש בפלטפורמה שפותחה על ידי חברת הסטארט-אפ שבבעלותו

דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024/רויטרס
טוויטר. רויטרס
"העם דיבר. טראמפ יוחזר". טוויטר/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ אמר הלילה (ראשון) כי אין לו עניין להשיב את חשבונו ברשת החברתית טוויטר. זאת, לאחר שאילון מאסק, בעליה החדש של הרשת, ערך סקר שעסק בשאלת החזרת המשתמש של טראמפ לאחר שנאסר בשל הסתה לאלימות. בסקר, נקבע ברוב מצומצם להפעיל מחדש את החשבון.

קצת יותר מ-15 מיליון משתמשי טוויטר הצביעו בסקר עם 51.8% הצביעו בעד החזרה. "העם דיבר. טראמפ יוחזר", צייץ מאסק מיד לאחר קבלת תוצאות הסקר שערך כ-24 שעות.

חשבון הטוויטר של טראמפ, שהיה בעל מעל ל-88 מיליון עוקבים לפני שהוא נאסר ב-8 בינואר 2021, החל לצבור עוקבים והיו לו כמעט 100,000 עוקבים עד לשעה 22:00 שעון מקומי, כשחלק מהמשתמשים דיווחו בתחילה שאינם יכולים לעקוב אחר החשבון.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מכריז שיתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2024, באחוזתו בפלורידה, 16 בנובמבר 2022. רויטרס
ימשיך להשתמש בפלטפורמה החדשה שלו. דונלד טראמפ/רויטרס

טראמפ אמר כי הוא ימשיך להשתמש בפלטפורמה החדשה שלו, Truth Social, אפליקציה שפותחה על ידי חברת הסטארט-אפ שלו, שלדבריו הייתה בעלת מעורבות משתמשים טובה יותר מטוויטר והיא מצליחה "באופן פנומנלי".

כמו כן, טראמפ בהתייחסתו לסקר שיבח את מאסק ואמר שהוא תמיד חיבב אותו. אך לצד זאת הוסיף כי טוויטר סבלה מבוטים, חשבונות מזויפים וכי הבעיות שהיא מתמודדת איתה היו "מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully