וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בתאונת פגע וברח שבה נהרג הולך רגל בן 84 בחיפה

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 18:23

המשטרה עצרה גבר בן 72 מדלית אל כרמל בחשד שפגע בשבוע שעבר בניקולאי ריבלצ'נקו ונמלט. ריבלצ'נקו מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם לאחר החייאה ממושכת. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצר החשוד. "לא נשארו לי סבים וסבתות, ואת האחרון לקח לי חלאת האדם הזה", אמר נכדו

בווידאו: תאונת פגע וברח בצומת מנשיה זבדה בגליל התחתון/ללא

המשטרה עצרה היום (שבת) חשוד בתאונת פגע וברח קטלנית שאירעה השבוע בכביש יעקב דורי בחיפה, שבה נפגע הולך רגל בן 84 ומת מפצעיו. החשוד, תושב דלית אל כרמל בן 72, שנמלט מזירת התאונה לאחר המעשה, נעצר לאחר פעולות חקירה מאומצות הכוללות שימוש באמצעים טכנולוגיים. הוא הובא לחקירה, ורכבו נתפס והועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

ההרוג בתאונה הוא ניקולאי ריבלצ'נקו, תושב שכונת נווה שאנן בעיר. לאחר המקרה מסרו בבית החולים רמב"ם, שאליו פונה, כי הוא הגיע לבית החולים בהכרה מעורפלת, עם פגיעת ראש ופגיעות בכמה אברים פנימיים. עוד מסר בית החולים כי מערכות גופו קרסו בחדר ההלם, למרות שבוצעה בו החייאה ממושכת.

הרכב הפוגע בתאונת פגע וברח ברחוב יעקב דורי בחיפה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הרכב הפוגע בתאונת הפגע וברח בכביש יעקב דורי בחיפה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

נכדו של ריבלצ'נקו, ג'ניה גרינברג בן ה-32, אמר לוואלה! :"עצוב שככה הלך לעולמו סבא שלי הסבא האחרון שהיה לי לא נשארו לי סבים וסבתות ואת האחרון לקח לי החלאת אדם הזה שלקח את עצמו וברח מהמקום". גרינברג, אף הוא תושב חיפה, הוסיף: "אני חייב לציין שאני משבח מאוד מאוד את עבודתה של משטרת ישראל וכל אחד ואחת מהאנשים שפנו אלי עזרו וניחמו, יש לנו עם מדהים".

"סבא נולד במזרח אוקראינה בכפר ליד לוגנסק", סיפר אודותיו הנכד ג'ניה, "כשסיים בית ספר נסע לאודסה ללמוד באוניברסיטה טכנית. סיים תואר שני במנהל והנדסה. בתום סיום קיבל הפניה לעבודה בטירספול שבמולדובה. שם הוא פגש את סבתא לינה והתחתן איתה. נולדו שני ילדים, בן ובת. בשנת 1997 עלו ארצה ישר לחיפה. כאן היתה גרה המשפחה של הבן שלו.

הוא היה בן אדם אופטימי, אהב ללמוד משהו חדש כל פעם, אהב ים, כמה פעמים בשבוע היה צריך לבוא לחוף ים כדי לנשום אוויר ולראות את היופי של הים. ליד הבית שלו תמיד גידל עצים ופרחים, היו לו מלא תוכניות".

הנכד מיכאל דירול בן 28 מחיפה הספיד אותו, "בן אדם ישר וטוב לב שערכים ומוסר היו לו למצפן בחייו, אף פעם לא התלונן על כלום אמר תודה על הכל. צנוע. בן אדם שהמוסר והצדק הובילו אותו. אדם טוב מדי לעולם הזה".

עוד בוואלה!

בתוך פחות משעתיים: שני הרוגים בשתי תאונות ליד נתניה וגדרה

לכתבה המלאה
ניקולאי ריבלצ'נקו, שנהרג בתאונת פגע וברח בחיפה, נובמבר 2022. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
ניקולאי ריבלצ'נקו, ההרוג בתאונת הפגע וברח בכביש יעקב דורי בחיפה/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

ביום רביעי בשבוע שעבר נהרגו שני גברים בשתי תאונות דרכים בתוך פחות משעתיים. התאונה הראשונה התרחשה על כביש החוף סמוך לשעה חצות, והשנייה בכביש 3 סמוך לגדרה.

בתאונה בכביש החוף נהרג רוכב אופנוע בן 32 שנפגע מרכב בכביש החוף ממחלף פולג לדרום. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה שבסופן קבע את מותו. "הרוכב שכב בנתיב הימני בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה", סיפרו רופא מד"א ד"ר רועי בבילה וחובש רפואת חירום במד"א אלי הופמן. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו". המשטרה עיכבה לחקירה תושבת תל אביב בשנות ה-20 לחייה בחשד למעורבות בתאונה.

בתאונה ליד גדרה נהרג גבר כבן 40. הוא התנגש עם מכוניתו בחלקה האחורי של משאית ונלכד תחתיה בכביש 3 סמוך לצומת חולדה. "מדובר בתאונה מזעזעת", סיפר חובש מד"א מאיר אביבי. "ראינו רכב לכוד מתחת לחלקה האחורית של משאית, בכסא הנהג נלכד גבר כבן 40 שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר קבענו את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully