וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו השתתף בכנס פוליטי של ארגון המזוהה עם המפלגה הרפובליקנית

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 23:37

רה"מ המיועד נשא דברים בכנס של "הקואליציה היהודית רפובליקנית" שנערך בלאס וגאס ובו השתתפו טראמפ ומתמודדים נוספים על מועמדות המפלגה לנשיאות. הופעה באירוע מפלגתי רפובליקני עלולה לשדר מסר של הזדהות עם צד אחד של המפה הפוליטית בארה"ב והתרסה כלפי ביידן

בווידאו: נתניהו קיבל את המנדט להרכבת הממשלה מידי הנשיא, המו"מ הקואליציוני נמשך/לע"מ

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו השתתף היום (שבת), באמצעות שידור לווייני, בוועידת "הקואליציה היהודית רפובליקנית". מדובר בגוף יהודי שמזוהה עם המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית.

במהלך דבריו בפני הקואליציה היהודית הרפובליקנית דיבר נתניהו כמה פעמים על החברות שלו עם הנשיא ג'ו ביידן ועל ההערכה שהיתה לו לנשיא ברק אובמה במיוחד על חתימת הסכם הסיוע הביטחוני. "היו מחלוקות עם נשיאים רפובליקנים ודמוקרטים אבל זו ברית בין עמים. התמיכה בישראל רחבה ומתרחבת. יהיו מחלוקות והן טבעיות. כל אחד רואה את המציאות בצורה שונה", אמר נתניהו.

למה זה חשוב

  • מדובר באירוע פוליטי פנימי של המפלגה הרפובליקנית שנערך בלאס וגאס. השתתפות של נתניהו באירוע הזה עשויה לשדר מסר של הזדהות עם צד אחד של המפה הפוליטית בארצות הברית.
  • בזמן שבו נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הוא מהמפלגה הדמוקרטית השתתפותו של נתניהו עלולה להיתפס בבית הלבן כמסר מתריס והתערבות בפוליטיקה האמריקנית.
פגישת ביידן - נתניהו. רענן כהן, אתר רשמי
מסר לנשיא ארה"ב? נתניהו וביידן/אתר רשמי, רענן כהן

במוקד החדשות

  • באירוע שנפתח אתמול הופיעו כמה פוליטיקאים רפובליקנים שעשויים לרוץ בפריימריז על המועמדות לנשיאות מטעם מפלגה הרפובליקנית.
  • בין השאר נאמו באירוע אתמול סגן הנשיא לשעבר מייק פנס, מושל פלורידה רון דה-סנטיס, שר החוץ לשעבר מייק פומפאו ושגרירת ארצות הברית באו"ם לשעבר ניקי היילי.
הנואמים בוועידת "הקואליציה היהודית רפובליקנית", נתניהו, טראמפ ופנס. הקואליציה היהודית רפובליקנית, אתר רשמי
חלק מהנואמים בוועידה. נתניהו, טראמפ ופנס/אתר רשמי, הקואליציה היהודית רפובליקנית

מה הם אומרים

  • סגן הנשיא לשעבר פנס אמר באירוע אתמול כי הנשיא ביידן עומד לחתום על הסכם גרעין חדש עם איראן וזאת על אף שהמשא ומתן עם המשטר בטהראן נמצא במבוי סתום. "אם המפלגה הרפובליקנית תחזור לשלטון אנחנו נקרע את ההסכם הזה לחתיכות", אמר פנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully