וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מצוד משטרתי אחר רוצח סדרתי החשוד ברצח שלוש נשים ברומא

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 22:49

גופות הנשים נמצאו באותה השכונה, כששתיים מהן אותרו בדירה אחת והשלישית באחרת. כל הנשים שנרצחו עסקו בזנות, ועל גופותיהן נראו סימני דקירה. במשטרה מעריכים כי יש קשר בין הרציחות והן נעשו בידי אותו אדם, שנמלט. בעקבות הרציחות נשמעו באיטליה קריאות להסדרת הזנות

שוטרים עומדים על המשמר ליד האתר בו נפצעו מספר בני אדם, כולל שחקן הכדורגל של מונזה פבלו מארי, לאחר תקרית דקירה באסאגו, ליד מילאנו, איטליה, 27 באוקטובר 2022. רויטרס
משטרת איטליה/רויטרס

משטרת רומא עורכת מצוד בימים אלה אחר רוצח סדרתי, שלפי החשד רצח שלוש נשים שנמצאו בשתי דירות ברובע היוקרתי פראטי שבעיר הבירה.

שתיים מהנרצחות היו בשנות ה-40 לחייהן, ממוצא סיני, שעסקו בזנות, ונמצאו עם סימני דקירה בדירה ברחוב ויה אוגוסטו ריבוטי. שוער הבניין בו נמצאו הגופות הזעיק עזרה לאחר שמצא את גופתה של אחת מהן על מפתן הדירה ואת הגופה השנייה בתוכה.

בהמשך אותרה גופתה של אישה קולומביאנית, שזוהתה כמרטה קסטנו טורס, גם היא עוסקת בזנות, וגם עליה נמצאו סימני דקירה. אחותה מצאה את גופתה בדירת מרתף ברחוב סמוך לזירת הרצח הראשונה.

מקור במשטרה אמר כי החוקרים מעריכים כי כל הנשים נרצחו על ידי אותו אדם. טורס, שהיתה בת 65, ככל הנראה נרצחה לפני שתי הנשים הראשונות. הרציחות אירעו כמה מאות מטרים מבית המשפט העליון של אטליה, בשכונה אמידה, שבשנים האחרונות החלה בה התרחבות של רשתות פליליות המנהלות עסקים זנות.

מעשי הרצח המזעזעים עוררו קריאות באיטליה להפוך את הזנות למקצוע חוקי ומוסדר במדינה, וזאת כדי להגן על עובדי המין. נכון להיום איטליה מתירה זנות ברחוב, אך לא זנות המאורגנת במוסדות ובתי בושת.

"הרציחות האלה נוראיות", אמרה ארמינה גבידו מהוועדה לזכויות עובדי מין, ארגון התנדבותי שהוקם באיטליה ב-1982, ונלחם בסחר במין ותומך באנשים העוסקים בזנות. "כמובן שיש רשתות עברייניות שמעסיקות עובדי מין בדירות, כשהן מנצלות אותן וגורמות להן לעבוד שעות ארוכות. אבל צריך להבין שיש מי שרוצה לעשות את העבודה הזאת, אבל לא יכול לעשות את זה במקום בטוח שכן הנורמות לא מאפשרות זאת", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully