וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 כלי נשק, 3 אופנועים גנובים וקוקאין: מעצרו של יניב בן סימון הוארך

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 13:20

מעצרו של העבריין בן ה-49, יד ימינו של ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג'יל, הוארך עד יום שני. הוא נתפס אתמול במבצע משטרתי מיוחד ביוהנסבורג, לאחר שנמצא בבריחה מ-2015. האינטרפול הציב אותו ברשימת ה"התרעות האדומות" והטילה עליו צו מעצר בינלאומי

בווידאו: גזר הדין של יצחק אברג'יל/צילום: יותם רונן

19 כלי נשק מסוגים שונים, שלושה אופנועים גנובים וכמויות גדולות של סמים מסוג קוקאין נתפסו בביתו של יניב בן סימון, יד ימינו של ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג'יל - כך נמסר היום (שישי) מהמשטרה. מעצרו של העבריין, בן 49, הוארך עד יום שני.

בן סימון נעצר אתמול במבצע משטרתי מיוחד ביוהנסבורג, שכלל פשיטה של כוחות מיוחדים בפרבר אמיד בעיר הגדולה בדרום אפריקה. בן סימון נמצא בבריחה מ-2015 בעקבות פרשה 512, אז האינטרפול הציב אותו ברשימת ה"התרעות האדומות" והטילה עליו צו מעצר בינלאומי. המעצר נעשה בעזרת חטיבת המודיעין במשטרת ישראל.

יניב בן סימון. רענן כהן, מעריב
מעצרו הוארך עד יום שני. יניב בן סימון/מעריב, רענן כהן

יניב בן סימון שימש כמנהל בארגון וכאיש אמונו של יצחק אברג'יל, הכווין וניהל את פעילותו הפלילית של הארגון בתחום עבירות הסמים והאלימות. בין היתר חשוד בן סימון כי לקח חלק פעיל בתכנון והוצאה לפועל של ניסיון ההתנקשות בזאב רוזנשטיין בכיכר פלומר ב-2003 ולאחר האירוע גם בסיוע בהברחתו מהארץ של מיכה בן הרוש, שלקח חלק בהתנקשות. בנוסף, נחשד בן סימון במעורבות בעסקאות סמים גדולות במסגרת הארגון ובכלל כך בהברחת סם מסוג קוקאין מפרו לאנגליה ובמעשי רצח נוספים. בשנת 2015 בן סימון ברח מהארץ בעת ניהול חקירה בעניינו.

בהודעת המשטרה נכתב כי "לפי הרשויות הישראליות, החשוד הוא חלק מכנופיה ידועה לשמצה העוסקת בסחר בסמים, סחיטה ופעילויות פליליות אחרות". המשטרה גם ציינה שני אירועים, בהם החשוד הניח לכאורה פצצות מתחת ומעל לרכב. במהלך מבצע הפשיטה החשוד נעצר יחד עם שבעה נוספים, ובידיהם נתפסו 15 נשקים, בהם חמש רובי סער ושבעה אקדחים, אופנועים גנובים ו-40 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully