וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ביזארי: עדר כבשים נע במעגל ברציפות במשך שבועיים

18.11.2022 / 0:00

בסרטון מסתורי נראה עדר כבשים מסתובב ללא הרף במעגל במשך 14 ימים בצפון סין. לפי הדיווחים, יש במקום 34 מכלאות כבשים, אך רק הכבשים במכלאה מספר 13 נעות בתנועה המעגלית

עדר של כבשים תועד מסתובב במעגל במשך 14 ימים שלמים בלי לעצור. בסרטון מתחילת החודש שמתעד את האירוע הנדיר ניתן לראות את הכבשים מסתובבות בתנועה מתמשכת עם כיוון השעון בתוך הדיר שלהן בצפון סין.

המחזה המבלבל הותיר את הצופים המומים ומבולבלים כשהם מנסים להבין את ההתנהגות של הכבשים. בעלת העדר, גב' מיאו, נותרה המומה מדפוס ההתנהגות של העדר ואמרה שזה התחיל רק בכמה כבשים בודדות לפני שחברים אחרים מהעדר הצטרפו.

בצילומים של מצלמות במעגל סגור ניתן לראות מאות כבשים עוקבות זן אחר זו במעגל. כבשים אחרות עומדות באמצע המעגל, וחלקן מחליטות בסופו של דבר להצטרף לתזוזה כשאחרות נשארות ממש במרכז המעגל דוממות לחלוטין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הסרטונים המסתוריים צולמו בעיר באוטו שבמונגוליה הפנימית ב-4 בנובמבר, בחווה בה יש 34 מכלאות כבשים, אבל רק הכבשים במכלאה מספר 13 נעות בתנועה המוזרה.

עד כה לא ידוע מה גרם לכבשים להתנהג בצורה זו. בדיילי מייל דווח שישנה מחלה שגורמת לכמה מיני בעלי חיים להיראות מבולבלים ולהתחיל לנוע בסיבובים. ליסטריוזיס (מחלה שלרוב מועברת דרך מזון אשר נגוע בחיידק. ליסטריה) עלולה להדליק צד אחד של המוח ולגרום לכבשה להתנהג בצורה מוזרה. מדענים חקרו זמן רב מדוע כמה בעלי חיים אחרים, כמו כרישים וצבים נעים בדפוסים מעגליים. עם זאת, הם עדיין לא הגיעו למסקנה לגבי הסיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • כבשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully