וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 21 בני אדם נספו בשריפה ברצועת עזה, בהם ילדים

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 22:18

הדליקה פרצה במהלך מסיבה שערכו בני משפחה לאב ששב מחו"ל. עוד דווח שהאש התלקחה מדליפת גז ושבדירה הוחזקה כמות גדולה של בנזין. עד ראייה: "לא יכולנו לעשות כלום, ראינו את הילדים הקטנים יושבים ונשרפים, ובכינו". ישראל העבירה הצעה לסייע בפינוי הומניטארי של הנפגעים

בווידאו: שריפה בבניין מגורים בג'באליה/שימוש לפי סעיף 27א

לפחות 21 בני אדם נספו בשריפה שפרצה הערב (חמישי) בג'באליה שבצפון רצועת עזה - כך לפי דיווחים פלסטיניים. מדובר במשפחה בשם אבו ריא, שחגגה את חזרתו של אב המשפחה מחו"ל, ובמהלך האירוע פרצה הדליקה.

לפי דיווח מקומי ככל הנראה שהיתה דליפת גז בדירה שהתלקחה בשעה שהנוכחים במקום הדליקו נרות. עוד דווח כי הסורגים שהיו על החלונות בבית מנעו אפשרות של יושביו להיחלץ מהדירה הבוערת. מחקירה ראשונית עולה כי הוחזקה בדירה כמות גדולה של בנזין.

לפי דובר משרד ההגנה האזרחית, כוחות הצלה הצליחו להשתלט על השריפה, ובשעה זו קורבנותיה מפונים מהזירה. עוד אמר כי מספר הנספים אינו סופי. בעזה נשמעו קריאות רחבות להשתתף בהלווית הנספים.

"מראה המשפחה וצרחות הילדים היו מראה קשה", דיווח עד ראייה. "לא יכולנו לעשות כלום, ראינו את הילדים הקטנים יושבים ונשרפים. בכינו בכי מר".

לפחות 21 הרוגים בשריפה בבניין מגורים בג'באליה 17.11.22. ללא, מערכת וואלה!
תיעוד מהשריפה, הערב/מערכת וואלה!, ללא

בעקבות האירוע, אבו מאזן הורה להכריז על יום אבל והורדת הדגלים לחצי התורן. עוד נמסר כי הפלסטינים ביקשו מהצד הישראלי לפתוח את מעבר ארז להעברת פצועים קשה לצורך טיפול במידת הצורך.

שר הביטחון בני גנץ מסר בעקבות האסון: "מדינת ישראל ומערכת הביטחון מביעים צער על האסון הכבד בעזה. מתאם פעולות הממשלה בשטחים העביר הצעה לסייע בפינוי הומניטארי של נפגעים לבתי החולים. ישראל תהיה נכונה לסייע לתושבי עזה שנפגעו בהיבט הרפואי בכדי להציל חיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully