וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האם בגליל העליון: "היא תמכה בבן, עשתה הכל כדי שלא יתאשפז במוסד סגור"

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 19:57

רבים הגיעו לבית המשפחה בעין אל-אסד, שם נמצאה הבוקר גופת האם שלפי החשד נרצחה על ידי בנה הסובל מסכיזופרניה. הם סיפרו כי החשוד נאלץ לסיים את שירותו הצבאי כלוחם לאחר שלקה בבעיות נפשיות באמצע השירות לפני 7 שנים, ומאז הוא מתאשפז מדי פעם בשל מצבו

בווידאו: בת 59 נמצאה מתה בביתה בגליל; החשד: נרצחה על ידי בנה הלוקה בנפשו/אלי אשכנזי

בנה של הנרצחת איבתיסם עוואד, החשוד ברציחתה בדירתם בעין אל-אסד, סיים את שירותו הצבאי כלוחם בחטיבה 300 מוקדם יותר בשל בעיות נפשיות בהן לקה - כך עולה מפרטים חדשים על הרצח שהתרחש היום (חמישי) בגליל העליון. החשוד, בן 27, מוכר כסכיזופרן מזה שבע שנים, שמדי פעם מתאשפז לצורך טיפולים.

לאחר פרסום דבר מותה של אם המשפחה, רבים הגיעו לביתם כדי לנחם אותם, ואמרו כי האם תמכה בבן, ולא רצתה שיאושפז במוסד סגור. עוד סיפרו כי החשוד היה הצעיר מבין חמישה ילדים, ושאחת מהם מתה מסרטן לפני שנתיים.

אם המשפחה, בת 59 נמצאה ללא רוח חיים בבית כשעל גופה סימני אלימות. מחקירת האירוע עלה כי בנה רצח אותה ואז נמלט מהמקום ברכב המשפחתי, ונעצר לאחר מכן, בעקבות תאונה שעשה ליד ג'דידה מכר. אב המשפחה מצא את גופת האם מוטלת בבית כשחזר מעבודתו.

זירת הרצח בעין אל-אסד 17 בנובמבר 2022. אלי אשכנזי
זירת הרצח, הבוקר/אלי אשכנזי

"כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה", סיפר פרמדיק מד"א דין ארבטר על מציאת הגופה. "ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, ראינו שהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

רפ"ק יהודה לחיאני, קצין אח"מ תחנת כרמיאל, סיפר כי המשטרה חוקרת את כל הכיוונים. "כרגע עצור בידי המשטרה בנה של הקורבן, החשוד במעשה, שנעצר לאחר שנמלט מהזירה וביצע תאונה", ציין.

המועצה האזורית מרום הגליל מסרה כי היא משתתפת בצער משפחת הנרצחת. "גורמי טיפול ממחלקת הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי מלווים את המשפחה ומעניקים תמיכה לילדי היישוב ולקהילה. האירוע נמצא תחת חקירת משטרה ואנו מנועים להתייחס לפרטיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully