וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרקס של "נוכל הטינדר" בבית המשפט: "זכותי לעשות מה שאני רוצה"

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 12:41

שמעון חיות חזר לבית הדין, במסגרת התביעה של משפחת לבייב, שטוענת כי הוא מתחזה לבן משפחתם ופוגע בשמם הטוב. לבייב תקף את עורך הדין הנגדי ("ליצן", "שקרן לאור יום") - וגם את נטפליקס ("שקרנים"). צפו

בווידאו: "נוכל הטינדר" בבית המשפט/ניב אהרונסון

שמעון חיות (סיימון לבייב, "נוכל הטינדר") חזר היום (חמישי) לבית הדין, במסגרת התביעה של משפחת לבייב, שטוענת כי הוא מתחזה לבן משפחתם ופוגע בשמם הטוב. מדובר בדיון טכני, שנועד לבדוק אם הוא הסדיר את הייצוג שלו.

לבייב טען בבית המשפט כי מדובר ב"קרקס" ואמר, "אין זכויות יוצרים על השם 'לבייב'". הוא האשים את עורך הדין הנגדי, גיא אופיר, שהוא "שקרן לאור יום" כלשונו וכינה אותו "ליצן", ולנטפליקס קרא "שקרנים" וטען, "שילמו לבנות שצולמו, כולם שחקנים". הוא טען שעורך הדין הנגדי "מציע שוחד לאנשים, דבר לא אתי, מתנהג כמו גנגסטר, אף אחד לא יודע עלייך, בלעדיי אף אחד לא הכיר אותך על המפה", הטיח בו. "בחיים לא התחזתי, רק שיניתי את השם", גרס.

דיון בעניינו של נוכל הטינדר, "סיימון לבייב". המחוזי, ת"א 17 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
דיון בעניינו של נוכל הטינדר, "סיימון לבייב". המחוזי, ת"א 17 בנובמבר 2022/פלאש 90, אבשלום ששוני
דיון בעניינו של נוכל הטינדר, "סיימון לבייב". המחוזי, ת"א 17 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
דיון בעניינו של נוכל הטינדר, "סיימון לבייב". המחוזי, ת"א 17 בנובמבר 2022/פלאש 90, אבשלום ששוני

עורך הדין הנגדי הטיח בו חזרה, "אתה אדם עשיר ומצליח שקונה בגוצ'י אבל נוסע ברכב שרשום על שם מישהו אחר". לבייב השיב, "זכותי המלאה לעשות מה שאני רוצה. אלה דברים שלא קשורים אלייך". כשעורך הדין שאל את לבייב מה הכתובת שלו ענה, "אתה רוצה לראות תעודת זהות? אתה חוקר במשטרץ ישראל? מה אכפת לך? לך יש את סרטון הוידאו? אתה היית שם? אתה לא היית שם אז תפסיק ל**** את השכל, כי אני אתבע אותך. אני אדאג שישללו את הרישיון שלך, יש לי עלייך מספיק דברים. אז תפסיק ל**** את השכל ואל תדבר על דברים שלא קשורים אלייך".

בדיון עלה כי יש לחיות שותפים נוספים, ושהוא שלח הודעות לבעל חברת תעופה פרטית בשם לב לבייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully