וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שמשמש כ"קול של המתים" ומגלה לכולם את האמת בהלוויה

14.1.2023 / 23:23

ביל אדגר נשכר על ידי אדם שיספר לכולם בהלוויה שלו שהחבר הכי טוב שלו ניסה לשכב עם אשתו כשהוא היה על ערש דווי, ומאז הוא החל בקריירה שבה הוא חושף בהלוויות את הסודות שהמתים ביקשו ממנה לחשוף - בגידות, יציאות מהארון וסתם שנאה כללית לחברים

האיש שחושף סודות בהלוויות מספר על כמה מהסודות שחשף/@ontheedgewithandrewgold

אדם על ערש דווי שכר אדם שיאמר עבורו את מילותיו האחרונות אחרי מותו - ויתעמת עם חברו הטוב ביותר שניסה לשכב עם אשתו בשעה שהוא היה חולה מאוד. כן, לא מדובר בבדיחה או חלק מאיזה סרט שעתיד לצאת.

בואו ננסה לפשט את זה ולהסביר - ביל אדגר עבד כחוקר פרטי בקווינסלנד שבאוסטרליה כשהבין שהוא יכול לעשות כסף אם יהפוך להיות "הקול של המתים בהלוויה שלהם". הוא הגיע לעבודה הזאת במקרה כשעבד בשביל לקוח בשם גרהאם שנשארו לו רק כמה חודשים לחיות. השניים דיברו על המוות המתקרב ועל מה שיהיה לאחר מכן, והלקוח חשף שיש לו ציפיות מההלוויה של עצמו, והוא רצה שמישהו יתעמת בשמו עם החבר הכי טוב שלו.

"הוא רצה שאחשוף את החבר הכי טוב שלו שניסה לשכב עם אשתו כשהוא כבר היה קרוב למוות", סיפר אדגר, "הוא ביקש ממני שאצא גם נגד מספר אנשים שאמורים לספוד לו בגלל שהם לא ראו אותו כבר 30 שנה - אז למה שהם יגידו את דבריהם עכשיו ולא דאגו לו כשהוא היה חי?".

כמו שבטח אתם מתארים לעצמכם, כשביל הגיע להלוויה, אנשים היו בהלם. "הפרעתי להלוויה כמו שאפשר להבין. האנשים שאהבו את המת ישבו שם באבל, והנה החבר הכי טוב שלו בהספד קורע לב ואז אני נעמד, עוצר את כל הטקס ומודיע לו שהוא צריך לשבת ולשתוק או ללכת. האיש בארון המתים רוצה לומר משהו - ואז פתחתי את המעטפה והקראתי בקול את כל מה שהוא רצה להגיד".

עוד מקצועות משונים
"אני מטיילת בכל העולם - בשביל לצלם תמונות עירום נועזות"
צפו: זו ככל הנראה העבודה הכי טובה כיפית ונעימה בעולם

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מאז אותה הלוויה ביל קורא לעצמו "The Coffin Confessor" - האדם שהמתים מתוודים בפניו. הוא מספר שהוא מקבל על וידוי בין 2,000 ל-10,000 דולרים אוסטרלים (כ-24,000 שקלים). הוא אפילו כתב ספר על החוויות שלו. למרות שרוב המקרים שלו קשורים לבגידות, מתים אחרים פשוט מספרים דרכו דברים שהיה להם קשה לספר כשהם היו בין החיים.

במקרה אחד אופנוען יצר קשר עם ביל וביקש ממנו לחשוף כמה עובדות על אנשים במשפחה שלו שהוא לא רצה שיהיו בהלוויה שלו, אבל היה לו יותר חשוב לספר לכולם שהוא הומוסקסואל. הוא נשכר על ידו לספר זאת לקרובים אליו ולחשוף את המאהב שלו שישב בקהל באותו היום.

כשאדגר נשאל למה אנשים שומרים סודות עד המוות ואז בוחרים להוציא אותם דרכו, הוא סיפר: "רובם עושים את זה בגלל שאין להם את הכוח להגיד למישהו את האמת בפרצוף ולהכאיב להם".

מאז ששיתף את העבודה הלא שגרתית שלו, הוא קיבל שיחות מהרבה מאוד אנשים, ואפילו סגר עם חברת פראמונט לעשות סרט על החיים שלו. למרות שיש הרבה שחקנים שיכולים לשחק אותו, החלום שלו זה שריאן ריינולדס יגלם אותו: "הוא יכול להיות אפל ומצחיק באותו הזמן. הוא פשוט כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully