וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד רוכב האופנוע שתקף נהג בנתיבי איילון: "לא הפסיק עד שאיבד את ההכרה"

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 12:45

אריה גרינפלד בן ה-36 מואשם כי הכה את הגבר סמוך למחלף השלום, באמצעות קסדה, לאחר שהשניים עצרו כדי להחליף פרטים. "המשיך לתקוף גם כשהקורבן נפל על הקרקע, והכה שוב ושוב עד שהתמוטט". בעקבות התקיפה הנהג פונה לבית החולים עם שבר ודימום בגולגולת ונזק בארובת העין

בווידאו: רוכב אפנוע חבט באדם עם קסדה, שאיבד הכרה ופונה לביה"ח/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד אריה גרינפלד, תושב תל אביב בן 36, בגין תקיפת נהג בנתיבי איילון באמצעות קסדה. מכתב האישום עולה כי התקיפה אירעה אחרי שהשניים עצרו כדי להחליף פרטים, לאחר שגרינפלד טען כי הגבר פגע בקטנוע עליו הוא רכב.

בעקבות האירוע פונה הנהג לבית החולים איכילוב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלות רבות. הוא אושפז בבית החולים עם דימום תוך גולגולתי וכמה שברים, בהם שבר בארובת העין הימנית, בבסיס הגולגולת ובאוזן התיכונה.

באמצע איילון: רוכב אפנוע חבט באדם עם קסדה, שאיבד הכרה ופונה לביה"ח 07.11.22. ללא, מערכת וואלה
"לא הפסיק עד שהקורבן איבד את הכרתו", תיעוד התקיפה באיילון/מערכת וואלה, ללא
כתב אישום נגד רוכב האופנוע שתקף נהג בנתיבי איילון: "לא הפסיק עד שאיבד את ההכרה"/ניב אהרונסון

מכתב האישום עולה כי בין השניים התפתחו חילופי דברים, במהלכם הנהג הכה את גרינפלד בפניו פעם אחת. "בתגובה, גרינפלד הכה את הקורבן בפניו באמצעות הקסדה והתרחק מהמקום", נכתב בכתב האישום. "הנהג, שכתוצאה מהמכה נפל על הכביש, ניסה לקום, אך גרינפלד רץ אליו ובאמצעות הקסדה הכה אותו פעם נוספת בפניו".

מיד לאחר מכן הלך גרינפלד לאופנוע, כשהנהג צועד בעקבותיו ומנסה לפנות אליו. בתגובה, "זרק גרינפלד בחוזקה את הקסדה על פניו של הנהג, שכתוצאה מהפגיעה התמוטט על הכביש", כך לפי כתב האישום.

"גרינפלד לא פסק מתקיפתו של הקורבן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה, ומיד שב להכותו במכת קסדה נוספת ולא חדל, עד לרגע שבו המתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו", כתבה הפרקליטות, שביקשה לעצור את הנהג עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully