וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות הברזל: אילה בן גביר הגיעה לגיבושון רעיות ראשי הקואליציה עם אקדח

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 17:46

רעיית ראש הממשלה המיועד שרה נתניהו אירחה את נשות ראשי ראשי הקואליציה לגיבושון לקראת כהונת הכנסת החדשה. אחרי שתמונתה של בן גביר נעשתה ויראלית ברשתות החברתיות היא הגיבה בטוויטר: "גרה בחברון ונשואה לאיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח, תתמודדו"

רעיית ראש הממשלה המיועד,  שרה נתניהו, אירחה  את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבושון ראשונה אחרי ניצחון הימין בבחירות. בפגישה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז, 14 בנובמבר 2022. ללא, אתר רשמי
יש לה אקדח, תתמודדו. נשות ראשי הקואליציה בגיבושון, 14 בנובמבר 2022/אתר רשמי, ללא

לא רק חברי כנסת חדשים הגיעו היום למשכן בירושלים כדי ללמוד את תפקידם העתידי. רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה היום את נשות ראשי הקואליציה המסתמנת לפגישת גיבושון ראשונה אחרי ניצחון גוש הימין בבחירות. בפגישה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז. בן גביר הגיעה למפגש כשמחצאיתה מבצבץ אקדח. אשתו של בצלאל סמוטריץ' לא השתתפה במפגש מסיבות אישיות.

התמונה שבה נראית בן גביר עם הנשים האחרות נעשתה ויראלית ברשתות החבריות. בן גביר מיהרה להתייחס לכך וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".

אילה בן גביר, רעייתו של השר המיועד בממשלת נתניהו, היא מורה ללשון וחברה במינהלת הר הבית. אחרי היוודע תוצאות הבחירות וההישג של עוצמה יהודית היא כתבה: "איתמר אהובי, יום וליל אתה פועל רק כדי שיהיה פה טוב יותר. אתמול הוכח שאנשים מעריכים את העבודה הקשה, האכפתיות, האהבה שלך והעבודה הסזיפית למענם". לפני תחילת המשא ומתן הקואליציוני יצאו בני הזוג בן גביר לחופשה באילת שעליה אמרה: "אחרי תקופה ארוכה שבה כמעט לא ראינו את איתמר, ואחרי הניצחון הגדול בבחירות, יצאנו לחופשה קצרה באילת עם הילדים. עוד מעט חוזרים להילחם למען המדינה". לפני ימים אחדים כתבה בטוויטר ביום השנה למותו של מאיר כהנא: "32 שנים לרצח של האיש המיוחד הזה הרב מאיר כהנא הי"ד, שעשה רבות למען עם ישראל בכל מקום בעולם ונרצח בשל כך על ידי מחבל שפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully