וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף בזוס התחייב לתרום את מרבית הונו בסך 124 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 16:04

בזוס ספג ביקורת בעבר על כך שלא חתם על קמפיין Giving Pledge, שייסדו איל ההון והמיליארדר וורן באפט ומייסד מיקרוסופט ביל גייטס, כדי לעודד את עשירי העל לתרום את מרבית עושרם לצדקה

ג'ף בזוס, מייסד אמזון, חשף תוכניות לתרום את מרבית הונו בסך 124 מיליארד דולר, עוד במהלך חייו. זאת הפעם הראשונה שבזוס אמר כי הוא מתעתד לתרום את מרבית כספו.

בזוס בן ה-58, הוא האיש השני העשיר ביותר בעולם, על פי "פורבס", אחרי אילון מאסק, מייסד טסלה והבעלים החדש של טוויטר.

בזוס ספג ביקורת בעבר על כך שלא חתם על קמפיין Giving Pledge שייסדו איל ההון והמיליארדר וורן באפט ומייסד מיקרוסופט ביל גייטס, כדי לעודד את עשירי העל לתרום את מרבית עושרם לצדקה.

לורן סאנצ'ז וג'ף בזוס. צילום מסך אינסטגרם,
ג'ף בזוס ולורן סנצ'ז בת זוגו/צילום מסך אינסטגרם
וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר הת'אוויי. רויטרס
איל ההון וורן באפט/רויטרס

בזוס אמר לרשת CNN כי הוא ובת זוגו, העיתונאית והפילנתרופית לורן סנצ'ז, "בונים את היכולת שתאפשר להם לתת את כל הכסף". הוא אמר כי הכסף עבור למאבק בשינוי האקלים ולתמיכה באנשים שיכולים לאחד את האנושות.

בשבוע שעבר, בתחילת פסגת האקלים COP27 דווח כי קרן אירת של בזוס התחייבה להעניק עוד מיליארד דולר עד 2030 בסיוע להגנה על מגוון ביולוגי ומאגרי פחם, בנוסף ל-9 מיליארד דולר שבזוס התחייב כבר לתרום למאבק בשינוי האקלים.

בזוס פרש מתפקיד מנכ"ל אמזון בשנה שעברה. הוא ממשיך להחזיק 10% מהחברה. הוא גם הבעלים של ה"וושינגטון פוסט" ושל חברת תיירות החלל בלו אוריג'ין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully