וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באינדונזיה: שר החוץ הרוסי אושפז בבית החולים בשל בעיות בלב

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 12:01

על פי משרד החוץ הרוסי מדובר במידע כוזב. מושל באלי אמר כי, סרגיי לברוב הגיע לבית החולים לבדיקה שגרתית, שוחרר וחזר לחדרו בבית המלון כשהוא חש בטוב

שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב נלקח לבית החולים היום (שני) לאחר שסבל מבעיה בריאותית עם הגעתו לבאלי, בירת אינדוזניה, לרגל פסגת ה-G20, כך אמרו הרשויות המקומיות. לברוב הגיע לפסגה כנציגו של הנשיא ולדימיר פוטין. לאחר זמן קצר, דיווח מושל באלי כי לברוב שוחרר מבית החולים לאחר שהגיע אליו לבידקות שגרתיות. לדברי משרד החוץ הרוסי, הוא מרגיש טוב, חזר לחדרו במלון ומתכונן לפסגה.

ממשלת אינדונזיה וגורמים רפואיים אמרו לסוכנות הידיעות AP, כי הדיפלומט הרוסי מקבל טיפול. שני מקורות שסרבו להזדהות אמרו כי לברוב מטופל בבית החולים בשל בעיות לב. גורמים בשגרירות הרוסית בבאלי עדיין לא הגיבו לדיווח.

על פי משרד החוץ הרוסי מדובר היה במידע כוזב. "הדיווח הוא כמובן שיא המידע הכוזב", אמרה דוברת משרד החוץ מריה זכארובה.

סרגיי לברוב. טוויטר, אתר רשמי
תמונה של סרגיי לברוב בחדר בית המלון בבאלי/אתר רשמי, טוויטר

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ונשיא סין שי ג'ינפינג ייפגשו היום באופן אישי בפעם הראשונה מאז ביידן נכנס לבית הלבן ב-2021, בפסגה. בבאלי שני המנהיגים צפויים לדון בסוגיות חשובות לאור המתיחות הגואה בין המדינות, ולנסות למצוא דרכים לשמור על ערוץ תקשורת פתוח.

ביידן אמר במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר כי הוא רוצה "להציג את הקווים האדומים של כל צד" כשייפגש עם שי. הבית הלבן חזר והדגיש כי המטרה היא ש"המנהיגים ידונו בניסיונות לשמר את ערוצי התקשורת ולהעמיק אותם...לנהל תחרותיות באחריות ולעבוד יחד כדי שהאינטרסים שלנו יהיו מתואמים".

משרד החוץ הסיני אמר כי חשוב ששני הצדדים "יתנהלו נכון לאור ההבדלים ביניהם" ו"יימנעו מחוסר הבנה וחישובים לא נכונים" כדי להשיב את יחסי סין-ארצות הברית למסלול הנכון. עם זאת סין "תגן בנחישות על הריבונות שלה, הביטחון והאינטרסים הכלכליים", אמר דובר משרד החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully