וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט נתניהו: "מנכ"ל משרד רה"מ אמר שהוא לא מוכן ללכת לכלא על חקיקה כזו"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 13:51

רואה החשבון זאב פלדמן, ששימש גם כמנהל עסקי עבור ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, עלה לדוכן העדים וסיפר על הניסיון לקדם את ענייניו של איש העסקים הישראלי. לדבריו, השניים ניסו להקים מפעל חדש בישראל, שבשבילו נדרשה החקיקה, ובמשרד רה"מ הביעו ספקות לגבי העברתה

בווידאו: עדות רואה החשבון זאב פלדמן, ששימש גם כמנהל עסקי עבור מילצ'ן ופאקר/מערכת וואלה!

משפטו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נמשך גם היום (שני), כשלדוכן העדים עלה רואה החשבון זאב פלדמן, שהיה מנהל עסקי עבור ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. לדבריו של פלדמן, הוא הציע לקדם בניית מפעל להרכבת אוטובוסים ורכבות בישראל, שהעובדים בו יהיו פלסטינים וירדנים, והתוצרת תיוצא למדינות המזרח התיכון.

בשביל הקמת המפעל נדרשה חקיקה, ומילצ'ן פנה לראש הממשלה דאז נתניהו, כדי שיקדם אותה. בהמשך נפגש פלדמן עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה דאז אייל גבאי, שהביע ספקות לגבי העברת החקיקה. "הוא אמר שהוא לא מוכן ללכת לכלא על חקיקה כזאת", סיפר פלדמן, והוסיף: "האמירה הייתה נראית לי מוגזמת".

עדותו של רו"ח זאב פלדמן שהיה מנהל עסקי שעבד עם ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בית המשפט המחוזי ירושלים, 14 בנובמבר 2022. זאב פלדמן, פלאש 90
רואה החשבון זאב פלדמן/פלאש 90, זאב פלדמן

בשבוע שעבר סיפרה עובדת בחנות הסיגרים "הקבינט", עינב סגל, כי העוזרת של מילצ'ן, הדס קליין, הייתה מגיעה לחנות לפחות פעם אחת בחודש. לאחר מכן, מנהלת החשבונות בחנות הסיגרים "חינאווי", רויטל אברהם, סיפרה כי קליין הייתה נוהגת לבצע הזמנות בתפזורת, והסבירה כי כשאדם קונה סיגרים בתפזורת הוא קונה אחת או שתיים, "לא 20".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully