וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבני הציונות הדתית לסמוטריץ': אל תתפשר על הדרישה להיות שר ביטחון

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 7:30

ברקע המחלוקת סביב חלוקת תיקי הממשלה, קראו רבני הציונות הדתית ליו"ר המפלגה להתעקש על תיק האוצר וכן על תיק החינוך והדתות. "פנו בקריאה אישית לנתניהו להכיר בכוחה ובערכה של הציונות הדתית"

רבני הציונות הדתית נפגשו עם יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ועודכנו על פרטי המגעים הקואליציוניים להקמת הממשלה. הרבנים קראו לסמוטריץ' "לעמוד באופן חד משמעי ובלתי מתפשר על הדרישה לתפקיד שר הביטחון". בנוסף, הרבנים ביקשו להמשיך בדרישה לקבלת תיקי החינוך והדתות. "הרבנים פנו בקריאה אישית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להכיר בכוחה, בערכה ובשותפותה של הציונות הדתית שזכתה לאמון של יותר מחצי מיליון מצביעים וקיבלה 14 מנדטים", נמסר בתום הפגישה.

קריאה זו נעשית על רקע המו"מ הקואליציוני, שבו המחלוקת העיקרית נובעת מדרישתו של יו"ר הציונות הדתית לקבל לידיו את תיק הביטחון או האוצר. אתמול, לאחר שהביא יו"ר ש"ס אריה דרעי את רצונו לקבל את תיק האוצר לידיו, אמרו גורמים בציונות הדתית כי על נתניהו להעביר לו את התיק הנותר, הביטחון, זאת על אף רצונו להשאיר את התיק המרכזי בידי הליכוד.

בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"לעמוד באופן חד משמעי ובלתי מתפשר על הדרישה לתפקיד שר הביטחון". סמוטריץ'/ראובן קסטרו

בניסיון לפתור את המחלוקת בתיקים ביניהם, תיקי האוצר והדתות, נפגשו סמוטריץ' ודרעי אתמול בביתו של האחרון בירושלים. בפגישה חזר יו"ר ש"ס על כוונתו לכהן כשר האוצר בממשלה הבאה, ובתגובה יו"ר הציונות הדתית אמר כי ידרוש את תיק הביטחון. הפגישה בין הצדדים הסתיימה ללא התקדמות בנוגע לשני התיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully