וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי לפעילי מפלגתה: "ועדת בדיקה תבחן את התוצאה החלשה של המפלגה בבחירות"

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 10:15

במכתב ששיגרה יו"ר העבודה לפעילים היא התייחסה להפסד הצורם של גוש המרכז שמאל בבחירות, ואמרה כי היא אחראית לתוצאות המפלגה כשם שהיתה אחראית לתוצאות הבחירות שקדמו להן. כמו כן מסרה שבכוונתה להתחיל במגעים עם גורמים במחנה הליברלי כדי "להגדיל את כוחנו, ולנצח"

בווידאו: מרב מיכאלי בהצהרה ראשונה לאחר תוצאות הבחירות/צילום: יותם רונן

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי שיגרה אמש (שבת) מכתב לפעילי מפלגת העבודה בו התייחסה להפסד גוש המרכז שמאל בבחירות, והודיעה על הקמת ועדת בדיקה חיצונית לבחינת התוצאה החלשה של מפלגת העבודה בבחירות - 4 מנדטים.

"עברו עלינו שבוע וחצי של צער ותסכול, כעס ואכזבה. עלי, אישית, בוודאי", כתבה מיכאלי. "כמו שאמרתי לכן/ם בהצהרה שלי בחמישי שעבר, אני אחראית לתוצאת הבחירות למפלגת העבודה. בדיוק כפי שאני אחראית לשבעה המנדטים של הפעם הקודמת, אני אחראית גם לתוצאה הנמוכה הפעם. עשינו מאמצים אדירים, מאות אנשי מטה ופעילות ופעילים והסיעה המופלאה שלנו נתנו את הנשמה בקמפיין מורכב ומאתגר. ירדנו במספר המנדטים אבל מול סופת ההוריקן שהתחוללה כאן, הצלחנו לשמור על המפלגה".

הצהרה של יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי בבית המפלה בת"א 3 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"אחראית לתוצאות הבחירות למפלגת העבודה". מיכאלי בהצהרתה לאחר הבחירות, שבוע שעבר/ראובן קסטרו

עוד הוסיפה כי "למפלגת העבודה יש אחריות למדינת ישראל, ולי יש אחריות למפלגת העבודה, ואני מבטיחה לכן ולכם לא להניח ולא להפסיק להילחם על החזון הציוני, על שוויון ולמען שלום. בקרוב תצא לדרך ועדת בדיקה חיצונית, שתבחן את המאמץ שלנו בקמפיין ונוכל להפיק לקחים וללמוד איך לעשות את זה טוב יותר ונכון יותר בפעם הבאה".

כמו כן כתבה מיכאלי כי היא מתכוונת "להתחיל פגישות ומגעים עם גורמים שונים במחנה הליברלי ומחנה השלום כדי לבנות ביחד את העתיד שלנו. נמצא את הדרך להגדיל את כוחנו ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully