וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילתו של התסריט הנורא: טיסה הוסטה מיעדה בארה"ב לאחר שנוסע נצפה אוחז סכין

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 11:12

מטוס של חברת התעופה "פרונטייר ארליינס" שעשה את דרכו לפלורידה נחת במפתיע באטלנטה לאחר שאחד הנוסעים דיווח כי האדם שיושב לצדו נושא סכין יפנית, כפי שקרה טרם אסון התאומים. הנוסע דיווח על הסכין לצוות שהנחית את המטוס באטלנטה בתוך 20 דקות

טיסה של חברת "פרונטייר ארליינס" לפלורידה הוסטה הלילה (ראשון) לעיר אטלנטה לאחר שאחד הנוסעים נצפה כשברשותו סכין יפנית. איש לא נפגע ולנוסעים הוצעה טיסה חלופית לפלורידה בבוקר. כמו כן, לאחר הנחיתה נלקח הנוסע למעצר בידי הרשויות המקומיות.

הנוסעת ליליאן הופמן אמרה לחדשות NBC כי כשהחשוד הלך לשירותים, האדם שישב לצדו התריע בפניה כי לחשוד יש סכין והוא "מאיים לדקור אנשים". "אז עליתי לדבר עם הדיילות בקדמת המטוס", סיפרה הופמן, "בסופו של דבר הם אמרו לי שהם הולכים להנחית את המטוס מיד ונחתנו תוך 20 דקות".

Overture מטוס נוסעים על-קולי. חברת Boom, אתר רשמי
אחד הנוסעים נצפה כשברשותו סכין יפנית./אתר רשמי, חברת Boom

חברת התעופה לא התייחסה לשאלה האם החשוד איים לדקור אחרים על המטוס, ורק דיווחה כי "הנוסע המדובר נלקח למעצר על ידי אכיפת החוק באטלנטה".

סכינים יפנים אסורות לנשיאה בטיסות מסחריות בארצות הברית. זאת, כחלק מהחלטות הבטיחות בהן נקטו במדינה לאחר אסון ה-11 בספטמבר 2001 בו קרוב ל-3,000 בני אדם מתו בפיגועים כשחוטפי אל-קאעידה שהחזיקו סכינים יפנים הטיסו מטוסים לתוך מגדלי מרכז הסחר העולמי בניו יורק ואל הפנטגון בארלינגטון, וירג'יניה. מטוס נוסף, רביעי, התרסק בפנסילבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully