וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רעולי פנים פתחו באש בסופרמרקט בכפר קרע, לעיני לקוחות

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 22:18

אחד מרעולי הפנים ירה באקדחו ברצפה, ירי שממנו נפצע אחד העובדים. השני ירה צרורות באוויר מרובה סער. השניים לא ביצעו שוד אלא חיפשו את בעל העסק, שלא היה במקום. במשטרה אומרים כי מדובר באירוע על רק סכסוך משפחות. החשודים נעצרו ומחר תבקש המשטרה את הארכת מעצרם

בווידאו: ירי בצפון/צילום: @MosheKozak

רעולי פנים נכנסו ביום חמישי בערב לסופרמקט בכפר קרע ופתחו בירי. המעשה תועד במצלמות האבטחה של החנות. במקום היו שני עובדים, האחד שהיה מאחורי דלפק הקופה והשני שסידר סחורה על המדפים. הכל התרחש לעיני לקוחות נבעתים.

שוטרי תחנת עירון הוזעקו למקום. בינתיים רעולי הפנים כבר נמלטו, אבל בתוך זמן קצר עצרו השוטרים שני חשודים במעשה. במשטרה אומרים כי מדובר באירוע על רקע סכסוך משפחות ארוך ימים. במשטרה מתייחסים לאירוע כחמור מאד, אבל יודגש כי לא מדובר בשוד. החמושים חיפשו את בעל העסק וניסו לאתר אותו, אבל העובדים שבו ואמרו להם כי הוא לא במקום ואינם יודעים היכן הוא. בסופו של דבר הם השתכנעו, אבל לפני שעזבו ירה אחד מהם באקדחו ברצפה. מירי זה נפצע קל אחד העובדים מנתז קרמיקה. השני ירה צרורות מרובה סער שהחזיק בידו. השניים נמלטו מהמקום. ביום שישי בבית משפט השלום בחיפה הוארך מעצר החשודים עד יום ראשון. מחר בבית משפט השלום בחדרה תבקש המשטרה את הארכת מעצרם לפרק זמן נוסף.

"נעצר אך ורק מפני שהיה במקום"

האקדח ורובה ה M-16 המאובזר הנראים בסרטון לא נתפסו. האירוע התרחש מעט אחרי חצות בין יום חמישי ליום שישי. שני הגברים העצורים, עקיל יונס, בעל בית קפה בן 45 שנעצר בביתו, וקרוב משפחתו אנס יונס בן 25 שנעצר בסמוך לחנות, שניהם מהישוב השכן ערערה, חשודים בקשירת קשר לפשע, איומים וירי מנשק חם.

ביום שישי בבית משפט השלום בחיפה, סנגוריהם ביקשו מבית המשפט לשחרורם לאלתר. עו"ד אחמד יונס המייצג את עקיל יונס סיפר לשופט אלכס אחטר כי בחקירתו כבר סיפר הלקוח שלו כי יומיים לפני כן היה ויכוח בין הלקוח לבין בעל העסק. "המתלונן מוכר לו, היה חבר, עבדו יחד בעבר, והבת שלו עובדת במקום", אמר, "הוא סיפר הכל". הוא טען כי איש מבין הדמויות המופיעות בסרטון אינו מתאים לגופו או לחזותו של החשוד בעל הזקן שאותו הוא מייצג. "בידי המשטרה היה סרטון המתעד את האירוע. אין ספק שבכלל הדמויות שמופיעות בסרטון והסרטון הזה ראו אותו הרבה אנשים לא תואם את התיאור של החשוד כאן בתור מי שמבצע", אמר.

עורך הדין פאיז יונס המייצג את אנס יונס טען כי נעצר אך ורק מפני שהיה במקום. אבל השופט אחטר, בשני דיונים נפרדים, קבע כי קיים חשד סביר שכל אחד מהם עבר את העבירה שבביצועה הוא נחשד, "אם כי מדובר בחשד ראשוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully