וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשה לעכל: טראמפ השתתף בחזרה לקראת חתונת בתו "בפנים זועפות"

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 21:01

ההפסדים של מועמדיו של טראמפ בבחירות לסנאט גרמו, על פי הדיווחים, לנשיא לשעבר להיות במצב רוח קודר. את המסיבה בערב הבחירות הוא עזב בסערה, לפי מקורות, בלי להגיד שלום לאיש. לפי מקור אחר, בסביבתו חוששים שהזעם על ההפסד יפגע היום בחגיגות החתונה של ביתו טיפאני

בווידאו: טראמפ יורה לכל עבר ומקלל בעצרת בחירות באלסקה/צילום: רויטרס

ימים לא קלים עוברים על נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. במפלגה הרפובליקנית מאשימים אותו בבחירה לא מוצלחת של מועמדים להתמודדות על מושבים בסנאט. המתמודדים שנבחרו על ידו מנסים להתרחק ממנו ולהתקרב ליריביו במפלגה. דיווחים רבים בימים האחרונים, שמגיעים מיועציו וגורמים אחרים בסביבתו, מספרים על כך שהוא עצבני ומשתלח בכולם. כעת, מדווח ה"ניו יורק פוסט", נראה שגם חתונת ביתו טיפאני, שנישאת היום, לא מצליחה לרומם את מצב רוחו.

בחזרות לקראת חתונתה אתמול (שישי) במאר-א-לאגו שבפלורידה צולם טראמפ כשהוא מלווה את טיפאני בפנים זועפות לעבר בחיר ליבה. בשלב מסוים, נאמר בדיווח, טראמפ תלה את מבטו בעגמומיות באופק, "הרחק מביתו ומחתנו לעתיד".

דונלד טראמפ בערב בחירות אמצע הכהונה בפלורידה, 8 בנובמבר 2022. רויטרס
טראמפ בערב הבחירות בפלורידה, 8 בנובמבר 2022/רויטרס

טראמפ בחזרות לחתונה של ביתו, טיפאני

זה אינו האירוע הראשון שבו, לפי העיתונות האמריקאית, ניתן היה להבחין במצב רוחו הקודר של טראמפ, שמתכנן מזה זמן מה את הקאמבק שלו. הוא קיווה שבחירות אמצע הקדנציה יהיו עבורו מנוף שיחזיר אותו למרכז התמונה הפוליטית, לקראת ההכרזה על התמודדותו בבחירות 2024. בערב הבחירות נערכה בביתו שבפלורידה מסיבה רבת משתתפים.

"טראמפ הגיע במצב רוח טוב", אמר מקור ל"ניו יורק פוסט", "ואז במהלך הערב הוא הלך והתדרדר, עד שהוא יצא בסערה. הוא ממש לקח קשה את זה שד"ר מהמט אוז הפסיד בפנסילבניה". לדברי המקור, טראמפ נעלם בלי להגיד שלום לאיש. מקור אחר סיפר על החשש שמצב רוחו ישפיע על חגיגות החתונה של טיפאני עם המיליארדר מייקל בואולוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully