וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה אנחנו חיים?": צעיר שפך צבע על דר רחוב בחיפה

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 23:56

דר הרחוב, שישן על ספסל בחיפה מזה כשנה, תועד כשעל כל גופו צבע לבן. שוטרים שהוזעקו למקום גבו ממנו עדות והציעו לו פינוי רפואי, אך זה סירב. אחרי כמה שעות של חיפושים נעצר החשוד - בן 24 תושב העיר, שלטענתו שפך את הצבע "בטעות"

אלמוני שפך צבע על דר רחוב בחיפה, 11 בנובמבר 2022/ללא קרדיט

צעיר תושב חיפה שפך הלילה (שישי) צבע על דר רחוב בחיפה ונמלט מהמקום - בחקירתו טען כי שפך את הצבע "בטעות". הקורבן הוא דר רחוב מזה כשנה, לן בפינת הרצל ושמריהו לוין בחיפה. שוטרים שהוזעקו למקום גבו ממנו עדות והציעו לו פינוי רפואי, אך זה סירב.

המשטרה פתחה בחקירה והחלה לפרוק מצלמות אבטחה במקום במטרה לאתר את התוקף: "אנו עושים את כל הפעולות הנדרשות על מנת לאתר את החשוד במעשה", מסרו. כמה שעות לאחר מכן עצרו את החשוד, אמיר סארי, בן 24 תושב העיר. את ליל השבת יעביר במעצר, תוך כדי שהחקירה נמשכת ובמוצאי שבת יביאו אותו החוקרים בפני שופט בבית משפט השלום בעיר.

דר הרחוב מטופל בשגרה ע"י עמותת "יד עזר לחבר" של שמעון סבג, שהוזעק גם הוא למקום. "כולי בוש ונכלם לראות את מה שעשו לדר רחוב החיפאי המתגורר לו ושוכב לו כבר זמן על ספסל", כתב סבג. "מישהו החליט לקחת את החוק לידיים כשהחליט שלא מספיק שהאדם גר לו בספסל עירוני והחיים קשים מאוד עבורו, לשפוך עליו צבע לבן. מציאות כואבת ביותר, זאת חיפה של נובמבר 2022. איפה אנחנו חיים?".

המעצר הוארך ביממה

עדכון: במוצאי שבת הוארך מעצרו של סארי ביממה. עו"ד אביב חוזה המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית עתר לשחרורו לאלתר, תוך שציין שהוא נטול עבר פלילי ואמר כי "אינו מקל ראש באירוע עצמו שייתכן שהוא לא נעים, וודאי למתלונן" אבל ציין שגרסתו כי "שפך בטעות", צריכה להיבדק. השופטת ג'אדה בסול ציינה בהחלטתה כי מחומר החקירה שהוצג לעיונה עולה, לכאורה, מעורבותו של במעשים המיוחסים לו בבקשה וכי "קיים חשד סביר שהחשוד עבר העבירות המפורטות בבקשה". היא הזכירה כי החקירה נמצאת בראשיתה וכי "יש לאפשר למשטרה השלמתה כאשר החשוד נמצא במשמורת המשטרה" וכן כי שוכנעה כי "שחרור החשוד או אי מעצרו בשלב זה עלולים להביא לשיבוש הליכי חקירה". עוד הוסיפה, "שוכנעתי כי קיים יסוד סביר שאם ישוחרר החשוד עלול הוא לסכן בטחונו של אדם או בטחונו של הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully