וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד זימן פגישה ראשונה של ראשי מפלגות האופוזיציה העתידית

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 13:08

הפגישה תערך ביום שלישי - לפני השבעת הכנסת והוזמנו אליה כל ראשי המפלגות באופוזיציה מלבד חד"ש-תע"ל, שלא היתה חברה בקואליציה היוצאת. מדובר בפעם הראשונה שראשי מפלגות השינוי ייפגשו מאז הבחירות. מלשכתו של לפיד נמסר: "המטרה היא לחשוב ביחד איך לנהל את האופוזיציה"

בווידאו: הצהרתו של יאיר לפיד/מערכת וואלה!

ראש הממשלה היוצא וראש האופוזיציה המיועד יאיר לפיד זימן היום (שישי) פגישה ראשונה של ראשי מפלגות האופוזיציה העתידית. הפגישה תערך ביום שלישי - לפני השבעת הכנסת והוזמנו אליה כל ראשי המפלגות באופוזיציה מלבד חד"ש-תע"ל, שלא היתה חברה בקואליציה היוצאת.

לפיד הזמין את יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, בני גנץ, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, ויו"ר מפלגת רע"ם מנסור עבאס - וכולם נענו להזמנה. מדובר בפעם הראשונה שראשי מפלגות השינוי ייפגשו מאז הבחירות והם יפגשו ברקע חילופי האשמות בגוש המרכז-שמאל על ההפסד בתוצאות. בסביבת לפיד אומרים כי הוא צפוי לקיים בהמשך פגישה נפרדת גם עם ראשי חד"ש-תע"ל איימן עודה ואחמד טיבי, אך לא לצרפם לפורום ראשי המפלגות באופוזיציה.

ריאיון רה"מ, יאיר לפיד 30 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"צריך לתכנן הלאה". לפיד/ראובן קסטרו

רק 28 מחברי האופוזיציה המליצו על לפיד כמועמד מטעמם לראשות הממשלה בסבב ההמלצות אצל הנשיא יצחק הרצוג השבוע. מפלגות המחנה הממלכתי, ישראל ביתנו, ורע"ם לא המליצו על אף מועמד מטעמן. לפיד קרא אתמול למפלגות האופיזיציה לאחד כוחות במאבק נגד פסקת ההתגברות. מלשכתו נמסר כי מטרת הפגישה "לתכנן ולחשוב ביחד איך לנהל את האופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully