וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצבע אלוהים מנעה את הרצח": התפתחות בחקירת ניסיון החיסול בנהריה לפני כשנה

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 19:41

גבר נוסף נעצר בחשד למוערבות בניסיון ההתנקשות בחייו של עבריין בצפון. הסניגורים של בני הזוג החשודים בהטמנת המטען מכחישים את המיוחס להם, ובינתיים הוארך מעצרם עד לשבוע הבא. "אירוע חמור מאוד"

פריצת הרכב בשלומי עם התיק ובו 400 אלף בתכשיטים ועוד עשרות אלפים במזומן/תיק החקירה

התפתחות חלה היום (חמישי) בפרשת ניסיון החיסול בנהריה הנחקרת על ידי יאחב"ל, כשבלשי היחידה עצרו חשוד נוסף. במקביל, הובאו לדיונים נפרדים בבית משפט השלום בראשון לציון בני הזוג שנעצרו אתמול בחשד להטמנת המטען, ורד ועמיר בניזרי משלומי, הורים לשלושה בשנות ה-20 לחייהם.

על פי החשד, הם ניסו לחסל עבריין מקומי מנהריה, בשנות ה-20 לחייו. בניזרי נעצר בעבר עם העבריין שמוליק הרוש בחשד לניסיון החיסול של אחיינו של העבריין מיכאל מור. באירוע נפצעו קשה האחיין ואח שלו למחצה. הרוש עצמו נראה היום בספסלי הקהל בדיוני בני הזוג. "האירוע של ניסיון הרצח חמור מאוד", אמר בבית המשפט רפ"ק אילן ינקו בשם היאחב"ל. "אצבע אלוהים מנעה את הרצח".

הסניגורים עורך הדין יוני דדון ועורך הדין ציון שמעון המייצגים את בני הזוג מכחישים בשמם את המיוחס להם. דדון טען היום בפני בית המשפט כי איכוני המשטרה לטלפון הנייד של האישה סמוך למקום וזמן האירוע אינם מדויקים ושהם יכולים להצביע על הימצאותו של הטלפון בכל נהריה. עם זאת, השופטת דורית סבן-נוי מצאה כי "קיים חשד סביר הקושר אותה לעבירות המיוחסות לה" והאריכה את מעצרו של עמיר בניזרי עד יום שלישי ושל אשתו ורד עד יום ראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully