וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר לקראת האזכרה לרב כהנא: "אפעל לגירוש מחבלים מהארץ"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 15:17

בנאום שפרסם יו"ר עוצמה יהודית, אמר כי "זכה ללמוד את כתביו" של הרב כהנא, אולם "זה לא סוד" שהוא לא הרב כהנא בעצמו, ושדרכיו השתנו. את הנאום מתכנן בן גביר לשאת באזכרה שתתקיים הערב בירושלים, אליו יגיע מיד לאחר פגישת נציגי מפלגתו עם נשיא המדינה לקראת הטלת המנדט

איתמר בן גביר לאחר תוצאות המדגם 2 בנובמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"זכיתי ללמוד את כתביו". בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פרסם היום (חמישי) את הנאום אותו יישא באזכרה של הרב כהנא, שתתקיים הערב בירושלים. האזכרה תתקיים זמן קצר לאחר הפגישה בין נציגי עוצמה יהודית עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, כחלק מסבב ההתייעצות לקראת הטלת המנדט.

בנאום שפורסם כתב בן גביר: "אני חייב לרב כהנא את זה שחזרתי בתשובה והתחלתי ללמוד בישיבה שהקים, אמנם אחרי שנרצח, ולצערי לא זכיתי להכירו אבל זכיתי ללמוד את כתביו ושיעוריו ולהיות בישיבה עם הרבה אהבה לכל אחד: קיבוץ גלויות אמיתי".

עוד נכתב, "זה לא סוד שהיום אני לא הרב כהנא ולא תומך בגירוש כל הערבים, ולא אחוקק חוקים לחופי ים נפרדים, אם כי ודאי ודאי שנפעל ונעשה למען גירוש מחבלים מהארץ למען צביונה היהודי של ישראל, למען ההתיישבות והזהות היהודית".

הפוסט שכתב ח"כ איתמר בן גביר לזכר הרב כהנא, ומחק. 10 בנובמבר 2022. מתוך עמוד הפייסבוק של איתמר בן גביר, אתר רשמי
הפוסט שהעלה בן גביר/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של איתמר בן גביר

בתחילה העלה בן גביר חלק מהנאום בפוסט בפייסבוק, אולם הוא מחק אותו זמן קצר לאחר מכן. רק לאחר מכן פרסם את נאומו המלא בהודעה רשמית שהוציא לתקשורת.

באירוע האזכרה הערב צפויים להשתתף נציגים נוספים של מפלגת עוצמה יהודית, וכן פעילי ימין כמו ברוך מרזל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully