וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים פלסטינים ירו לעבר שיירה של ח"כים לעתיד שיצאו מקבר יוסף

חברי הליכוד, הציונות הדתית וש"ס נכנסו עם ראש מועצת שומרון לקבר יוסף. ביציאת התפתחו הפרות סדר אלימות, אש נפתחה לעבר כוחות הביטחון שאבטחו את האזור. לא היו נפגעים או נזק. על פי דיווחים פלסטיניים, צעיר נורה למוות מאש צה"ל

חיילי צה"ל בקו התפר. דובר צה"ל
חיילים בקו התפר/דובר צה"ל

חמושים פלסטינים ירו הלילה (רביעי) לעבר שיירה של חברי ליכוד, ש"ס והציונות הדתית, שנכנסו עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, לקבר יוסף סמוך לשכם. בזמן יציאת הבכירים מהקבר נפתחה אש לעבר כוחות הביטחון שאבטחו את האזור. לא היו נפגעים או נזק.

הפרות הסדר שהתפתחו במקום כללו גם השלכת מטענים מאולתרים, ידויי אבנים והצבת מכשולים בדרך היציאה. על פי דיווחים פלסטיניים, צעיר נורה למוות מאש צה"ל. בתמונות שלו שהופצו ברשתות החברתיות הוא נראה עם נשק. "גוב האריות" לקחו אחריות על האירוע.

8 חברי כנסת מיועדים של הליכוד, ש"ס והציונות הדתית עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן בקבר יוסף, 9 בנובמבר 2022. מועצה אזורית שומרון, אתר רשמי
חברי המפלגות שנכנסו לקבר יוסף. הלילה/אתר רשמי, מועצה אזורית שומרון

חברי המפלגות שנכנסו לקבר יוסף הם עידית סילמן (ליכוד), עמיחי שיקלי (ליכוד), בועז ביסמוט (ליכוד), ניסים ואטורי (ליכוד), יוני משריקי (ש"ס), אלמוג כהן (עוצמה יהודית), אוהד טל (הציונות הדתית) ולימור סון הר מלך (עוצמה יהודית). "מצד אחד אנחנו מגיעים לכאן בצער כי אנחנו מגיעים לכאן באישון לילה למקום כל כך קדוש, אחרי שזרקו עלינו אבנים ובקבוקי תבערה, זו השפלה גדולה, כי צה"ל לא נמצא פה בצורה מלאה", אמר ראש מועצת שומרון. "מצד שני אנחנו מלאי התרגשות מלהתחבר לשורשים הכי עמוקים של העם שלנו"

שיקלי הוסיף כי "המבחן שלנו בממשלה הבאה הוא לפתח ולהעצים את אחיזתנו בכל חלקי המולדת בנגב ובגליל בבקעה ובהר ביהודה ובשומרון". לדברי סילמן, המקום מסמל את חשיבות השמירה על ריבונות ישראלית בכל המקומות הקדושים, אחדות וערבות הדדית שהם בסיס קיומנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully