וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה ברכבת ישראל? אלפי נוסעים איחרו בשל תקלות טכניות

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 17:34

עשרות רכבות בוטלו או שינו את מסלולן בגלל תקלת בתשתית החישמול בקרבת תחנת משה דיין בראשון לציון. ברכבת מאשימים: עבודות תשתית בקרבת התחנה פגעו בכבל

ברכבת ישראל מתחקרים את הסיבה לתקלת החשמל ששיבשה אתמול (שלישי) למשך שעות ארוכות את תנועת הרכבות בקטע העמוס שבין ראשון לציון לבת ים, השפיעה על חלקים נוספים מרשת הרכבות, וגרמה לאלפי נוסעים להגיע באיחור משמעותי למחוז חפצם.

האירוע החל סמוך לשעה שבע בבוקר, כשכבל חשמל המשרת את תשתית חישמול הרכבת, סמוך לתחנת ראשון לציון, הפסיק לתפקד, מה שעצר את אספקת החשמל לאחת משתי המסילות בקטע. בתגובה לתקלה עברו ברכבת ישראל לפעול על מסילה אחת באמצעות רכבת דיזל. על כן, הגיעו הרכבות בתדירות מופחתת, תוך צבירת איחורים ועומסים בקרונות ועל הרציפים בכל הקטע שבין אשקלון להרצליה.

רכבת ישראל. דוברות רכבת ישראל, אתר רשמי
שיבושים בתנועת הרכבות/אתר רשמי, דוברות רכבת ישראל

סמוך לשעה 11 הופסקה התנועה בקטע לחלוטין למשך כשעה בזמן שצוותים טכניים של הרכבת נכנסו לקטע המסילה כדי לתקן את התקלה. התנועה שבה ללוח הזמנים המתוכנן רק אחרי השעה 12:30.

רכבת ישראל סירבה למסור כמה רכבות בוטלו היום בגלל התקלה, אך אישרה כי רבות קוצרו או שינו את מסלולן. לפי ההערכות ראשוניות נפגע הכבל מעבודות תשתית בקרבת התחנה, ולא מדובר בתקלת בתשתית, שהניחה חברת SEMI הספרדית, ופועלת בקטע בהצלחה יותר משנה.

בעקבות התקלה, ותקלות נוספות ירד מדד הדיוק של הרכבת היום מ-97% בימים האחרונים ל-88% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully