וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה יחיד בפרס הלוטו הגדול ביותר הכל הזמנים

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 21:20

אדם יחיד זכה בהגרלת הפאוורבול ויקבל 2.04 מיליארד דולרים. הפרס הגדיל את שוויו מספר פעמים לאחר שבין הגרלה להגרלה לא נמצא זוכה במשחק. בשבת עמד הסכום על 1.6 מיליארד דולר, וכבר אז רשם שיא של הסכום הגדול ביותר בכל הזמנים שהוצע בהגרלת לוטו

אדם יחיד זכה היום (שלישי) בפרס הגרלת הלוטו של חברת פאוורבול האמריקנית, ששבר שיא כפרס הגדול ביותר בכל הזמנים. שווי הפרס עלה היום ל-2.04 מיליארד דולר, לאחר ששתי הגרלות נערכו החל משבת האחרונה, בהן לא נמצא זוכה שיגרוף לכיסו את הסכום החלומי.

חוץ משווי הפרס ששובר שיאים, המשחק גם שובר את השיא של עצמו במספר הפעמים בהם נערכת ההגרלה ללא שנמצא לה זוכה. ביום שבת השיא נשבר כשנערכה ההגרלה בפעם ה-40 ברציפות.

כפי שמסרה החברה, הזוכה בפרס יוכל להחליט על אחת משתי דרכים לקבל אותו: האחת, בתשלום אחד גדול, ממנו תלקח ריבית, או בדרך השנייה, לפיה יקבל את הפרס המלא בתשלומים חודשיים בפריסה של עשרות שנים.

פרס הלוטו הגדול בעולם מוצע בארצות הברית. רויטרס
כרטיסים להגרלה של הפאוורבול/רויטרס

כבר כשהוצע הפרס בשבת, אז עמד "רק" על 1.6 מיליארד דולר, הוא שבר את "שיא העולם בסכום הגדול ביותר שהוגרל בהגרלת לוטו לאומי בגינס" - כך לפי ציוץ של החברה בטוויטר שפורסם בשישי האחרון. מאז הסכום רק תפח, ועלה ל-1.9 מיליארד בהגרלה אמש, ושוב, בהגרלה הצפויה בהמשך בסך 2.04 מיליארד.

את השיא הקודם שברה חברת פאוורבול בינואר 2016, כששלושה כרטיסים זכו בסכום של 1.586 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully