וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת הנהג באיילון: הוא תקף אותי ראשון, שבר לי שיניים

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 14:14

עורכת דינו של החשוד בתקיפה מסרה כי הנהג עקף אותו שלא כחוק, שפשף את האופנוע שלו - וסירב להחליף עמו פרטים. חלה הידרדרות במצבו של הנהג שהוכה, הוא סובל מחבלות ושברים ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ באיכילוב

בווידאו: רוכב אפנוע חבט באדם עם קסדה, שאיבד הכרה ופונה לביה"ח/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנהג שהוכה אמש (שני) בדרך איילון שבתל אביב סובל מחבלות ושברים, ומצבו מוגדר בינוני ויציב. החשוד בתקיפה, תושב תל אביב בן 37, טוען כי הנהג עקף אותו שלא כחוק, שפשף את האופנוע שלו - וסירב להחליף עמו פרטים. לפי עורכת דינו של החשוד בתקיפה, חגית רחמני וייס, הנהג הפצוע "תקף אותו ראשון והפיל לו שיניים".

קרובת משפחתו של הפצוע שמאושפז באיכילוב והותקף בנתיבי איילון סיפרה כי הוא לא זוכר מה קרה בתקיפה. "אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה, עוד לא יודעת אם ייכנס לניתוח או לא. לא צפיתי בסרטון ואני גם לא מעוניינת לצפות בו. אני בהלם. לא ציפיתי לדבר כזה", סיפרה. "נתתי לו לשתות והוא רוצה לישון".

עוד אמרה שאתמול הייתה אזכרה לסבא שלו, "כתבתי לו והוא לא ענה. אמרתי לעצמי שאולי הוא עסוק. אני שמעתי על המקרה רק הבוקר, כשאשתו התקשרה אליי. כשהגעתי דיברנו קצת אבל הוא לא זכר כלום. אף פעם לא היה אצלנו במשפחה דברים כאלה. אני לא מאמינה שהוא נסע בפראות", אמרה.

בדיון הארכת המעצר, עורכת הדין של החשוד טענה כי המתלונן הכה את מרשה שלוש פעמים וכי נדף ממנו ריח של אלכוהול. "החשוד אמר שהוא חשש לחייו, המתלונן המשיך לקלל אותו והתקרב אליו בצורה מאיימת", אמרה. בנוסף, ציינה שלחשוד יש שני ילדים עם צרכים מיוחדים. מעצרו של החשוד, לו הרשעות קודמות באיומים ובשימוש בסמים, הוארך בשלושה ימים.

עורכת דינו של החשוד מסרה כי הוא "משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו הותקף על ידי המתלונן ופעל מתוך הגנה עצמית. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו. הוא הביע צער עמוק על האירוע והוא נמצא במצב נפשי קשה לאחר ששמע על מצבו של המתלונן".

אמש, רוכב האופנוע תועד מכה את הנהג, גבר כבן 50, באמצעות הקסדה שלו כמה פעמים, עד שלבסוף נפל לקרקע. המשטרה הגיעה למקום ועצרה את החשוד בתקיפה. היום, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים בבית משפט השלום בתל אביב. הנפגע פונה עצמאית לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב כשהוא במצב קל-בינוני. במהלך הלילה מצבו הוחמר והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully