וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי הפיגוע: מת מפצעיו תושב פתח תקווה שנדקר בשומרון

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 10:22

הפצוע, שלום סופר, פונה במצב בינוני לבית החולים, שוחרר ואז הידרדר מצבו. במהלך הלילה נלחמו הרופאים על חייו אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. עוברי אורח שהיו עדים לפיגוע סיפרו כי נכנס לחנות בכפר פונדוק - ושם נדקר. "תמך בסתר בעשרות נזקקים"

בווידאו: פצוע בפיגוע דקירה בעיר העתיקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

שלום סופר, תושב פתח תקווה שנפגע לפני כשבועיים בפיגוע בכפר פונדוק שבשומרון, מת הלילה (שלישי) מפצעיו. זאת, לאחר שנדקר ונפצע באורח קל-בינוני. הוא פונה לבית החולים שיבא תל השומר, שוחרר לביתו, אז מצבו הידרדר והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. לדברי עוברי אורח שנכחו בזירה, הגבר נדקר כשנכנס לחנות בכפר. אחרי האירוע המחבל נמלט מהמקום, ונתפס אחרי מצוד של כמה שעות.

תושבי קדומים, איתן ושרון נוה, שהכירו את סופר סיפרו על איש משפחה שאהב את קרוביו. "איש חסד שלא רואים כמותו. אוהב ושמח מול כל אדם, תמיד ראשון לעזור, מחייך תמיד וחבר אמיתי", סיפרו. "מסירות הנפש שעשה בקיום הפעלת המכולת ביישוב ראויה להערכה, בזמן הקורונה דאג לכולם והביא את המיטב לתושבים במקום מבלי להחסיר דבר. קשה מנשוא העובדה שצריך להיפרד ממנו, מחבקים את משפחת סופר ונסייע ככל שניתן לעזור ולהנציח את הדרך בה צעד כיהודי בעל ערכים".

שלום סופר, שנדקר למוות בפיגוע בשומרון. באדיבות המשפחה
נדקר ומותו נקבע לאחר שבועיים. שלום סופר/באדיבות המשפחה

חברו ושכנו של סופר, חיים אוטמזגין, סיפר: "שלום היה איש כפיים, שקט וצנוע שתמך בסתר בעשרות נזקקים שהיו לוקחים מוצרי מזון מהסופר ומשלמים באמירת תודה. שלום היה זה שסיפק ממתקים לילדי בית הכנסת שבו התפלל בתמורה להתנהגות יפה בתפילות".

ראש העיר פתח תקווה סיפר כי סופר היה "אדם אהוב על מכריו ובעל נתינה וחסד". הוא הוסיף, "לצערי אין מילים שיוכלו לתאר את גודל האבידה, העירייה תלווה את המשפחה ותסייע להם בכל דבר שידרש".

בשבוע שעבר נפצע שוטר באורח בינוני-קל בפיגוע דקירה בירושלים. המחבל, תושב בית חנינא, נורה במקום ושוטר נוסף נפצע מירי דו צדדי. בתגובה, המשטרה סגרה את שערי הר הבית. המשטרה מסרה כי התקבלו דיווחים אודות "מחבל שניסה לדקור שוטרים ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים. המחבל נוטרל בירי וכוחות משטרה הוזעקו למקום".

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully