וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת נציג הציבור שחשודה בסחיטה באיומים: אשת ראש העיר כרמיאל

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 17:45

לבקשת וואלה, הותר לפרסום כי עורכת הדין סוזי קונינסקי חשודה בסחיטה באיומים של איש עסקים מקומי, כדי להניא אותו מלהתמודד בבחירות המקומיות כנגד בעלה. היא מצדה מכחישה, וטוענת שהיא הנסחטת. עורכת דינה טוענת: "מנסים להבאיש את ריחו של ראש העיר דרך אשתו"

בווידאו: עו"ד עו”ד סוזי קונינסקי/צילום: יואב איתיאל

אשת ראש העיר שחשודה בסחיטה באיומים היא עורכת הדין סוזי קונינסקי, אשת ראש העיר כרמיאל - כך הותר לפרסום היום (שני). עורכת הדין חשודה בסחיטה באיומים של איש עסקים מקומי, כדי להניא אותו מלהתמודד בבחירות המקומיות כנגד בעלה. היא מכחישה וטוענת שהיא הנסחטת. השופט ד"ר זאיד פלאח בבית משפט השלום בחיפה התיר את פרסום פרטי הפרשה, לבקשת וואלה! ותאגיד השידור הציבורי.

נציגת היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 קראה לפרסם את הראיות שלדבריה "לא התפוגגו", ואמרה שיש אינטרס לפרסם את שמם של הנפשות הפועלות, "כיוון שהם נותנים שירות לציבור". בין המעורבים האחרים נצ"מ בדימוס אילן סרדל, לשעבר מפקד תחנת זבולון של המשטרה והיום חוקר פרטי, וכן צבי בראון, מתמחה במשרדו, שעדותו מפלילה את סרדל.

סוזי קונינסקי. יואב איתיאל
חשודה בסחיטה באיומים של איש עסקים מקומי. סוזי קונינסקי, אשת ראש העיר כרמיאל/יואב איתיאל
השופט ד"ר זאיד פלאח. יואב איתיאל
התיר את פרסום פרטי הפרשה, לבקשת וואלה!. השופט ד"ר זאיד פלאח/יואב איתיאל

עו"ד תמי אולמן, המייצגת עם עו"ד שאדי סרוג'י את אשת ראש העיר, מסרה: "לא טוב היות האדם אשת ראש עיר. מנסים להבאיש את ריחו של ראש העיר דרך אשתו, מביאים אותה באישון לילה לבית המשפט בעכו ומנסים לייצר כותרות".

השופט קבע בבית המשפט כי "תקשורת חופשית מרתיעה מביצוע מעשי שחיתות, בין היתר בשל חששם של נבחרי הציבור שמא יתגלה קלונם לכל ובאמצעות הפרסום יפעלו נבחרי הציבור למלא את תפקידם בנאמנות", ציין השופט ד"ר זאיד פלאח בהחלטתו להתיר את הפרסום והזכיר, "מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית המכירה בחשיבותו של עיקרון פומביות הדיון ובמרכזיותו של עיקרון זה". לאור הנ"ל הוא קבע כי "יש לאפשר לציבור לדעת את כל אשר התרחש בפרשייה זו, כולל שמות כל המעורבים". הוא הזכיר כי חוק בתי המשפט קובע את עיקרון פומביות הדיון וזאת תחת המילים "בית משפט ידון בפומבי". והוסיף כי "עיקרון פומביות הדיון נועד לשם שקיפות ההליכים בבית המשפט ושקיפות זו מבטיחה בקרה על הנעשה בבתי המשפט הגוזר את דינם של אנשים ונותן החלטות שונות". הוא הדגיש כי "זכות הציבור לדעת חל ביתר שאת כאשר מדובר בנבחרי ציבור האמורים לפעול על דעת הציבור שבחר בהם והציבור מעוניין לדעת את כל מה שהם עושים כדי שיוכל לבקר אותם, להשפיע על המשך דרכם ובמידת הצורך אף להחליפם באחרים". אח"כ הוא החמיא לעורכי הדין תמי אולמן, שאדי סרוגי' ושחף אולמן, סניגוריה של קונינסקי, שלאחר ששמעו את נטיית לבו להתיר את הפרסום, הסכימו לפרסום שמה".

מטעמו של איש העסקים נמסר בתגובה: "בחודשים האחרונים משפחתי ואני אוימנו ונסחטנו על ידי בעלי כוח שנהגו כעבריינים, מטעמו של איש ציבור בכיר בכרמיאל. אותם עצורים, ביקשו לא רק להכפיש את שמי ולפגוע בתא המשפחתי שלי, אלא להתערב במערכת הבחירות הקרובה בכרמיאל ולמנוע את התמודדותי לראשות העיר. משפחתי ואני בחרנו שלא להיסחט, ופעלנו להגשת תלונה מידית למשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully