וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילה של עוצמה יהודית הותקפה באבנים ע"י חרדים בבית שמש

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 1:23

ערב הבחירות נסעה יעל וולף ברכבה במסגרת פעילותה כרכזת פעילים בעיר. כשניסתה לחזור הביתה נאלצה לעבור דרך שכונה חרדית, אך מספר אנשים חסמו את דרכה והחלו לזרוק על רכבה אבנים, שניפצו את השמשה האחורית. "כשהמשטרה הגיעה הם רק שאלו אותי: 'למה עברת דרך הרחוב הזה?'"

חרדים קיצוניים תקפו פעילים של בן גביר בבית שמש/מערכת וואלה

פעילה של עוצמה יהודית הותקפה באבנים על ידי חרדים קיצוניים בבית שמש בערב הבחירות בשבוע שעבר, זאת בזמן שנסעה ברכבה עם ילדיה, כשעל הרכב תלוי דגל ישראל ושילוט ובו תמונה של אישה. בעקבות יידוי האבנים, החלון האחורי של הרכב התנפץ, אך הם הצליחו להימלט מהמקום. על אף שהפעילה, עו"ד יעל וולף, תיעדה את האירוע והגישה תלונה במשטרה, אף אדם לא נעצר. "אני לא היחידה שמותקפת, לאחרונה זה רק הולך ומדרדר", טענה.

"לפני הבחירות שימשתי כרכזת של עוצמה יהודית בעיר, ונסענו בשיירה עם שלטים של איתמר בן גביר ודגלי ישראל בתוך בית שמש הוותיקה", שיחזרה וולף את המקרה. "בדרך הביתה עברנו באזור חרדי שמוכר כבעייתי, אבל זאת הדרך הביתה. באיזשהו שלב התחילו קריאות 'תלכו מכאן', 'תעופו מכאן', ומיד לאחר מכן היו כמה חרדים שחסמו את הדרך וישבו על הכביש".

"ניסיתי לצלם כדי שאוכל לדעת מי מעורב בזה, ואז התחילו לזרוק עלינו אבנים", המשיכה. "למזלי, הרכב שלנו עם מיגון מאבנים, אבל בלוק שנזרק ניפץ את כל החלון האחורי שלא היה ממוגן, וכל הרסיסים עפו על הילדים. ברחנו משם, כשההמון רודף אחרינו".

חרדים קיצוניים תקפו פעילים של בן גביר בבית שמש. ללא, מערכת וואלה!
"חסמו את הדרך וצעקו". מתוך התיעוד של התקיפה/מערכת וואלה!, ללא

לדבריה, המשטרה לא הועילה הרבה. "המשפט היחיד שהיה להם להגיד לי זה 'למה את נוסעת דרך הרחוב הזה'. כאילו זו אשמתי. הלכתי להגיש תלונה במשטרה, העברתי להם את החומרים ועד היום לא נעצר איש. למרות שהיינו בסכנת חיים, ולמרות שהתופעה הזאת רק נמשכת".

"אני חושבת שהמשטרה מפחדת לעצור אותם", וולף הוסיפה והסבירה, "רק שלשום היו מהומות בעיר בגלל מעצר של אדם שנחשד בהצתת חנות סלולר בירושלים, ואתמול בערב הותקפה בחורה שהלכה 'בחוסר צניעות' ברחובות בשכונה רמה ד'".

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה כל אירוע אלימות וכך אנו פועלים במסגרת המקרים שהתרחשו לאחרונה. חקירות אלו עודן מתנהלות בימים אלה וכוללות מגוון פעולות לאיתור המעורבים בכך במטרה למצות עמם את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully