וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחה סם על החזה שלה ושדדה באמצעותו גברים שליקקו אותה

6.12.2022 / 23:52

אישה נעצרה אחרי שורה של תלונות מצד גברים, אותם היא פיתתה בברים וגרמה להם להתעלף אחרי שהם ליקקו את הפטמות שלה

נשים בעלות מחשוף עמוק בעלות סיכוי גדול פי 20 לקבל זימון לראיון עבודה/קרדיט תמונה: שאטרסטוק

אישה תושבת אוגנדה נעצרה אחרי שעל פי החשד היא השתמשה בחזה שלה כדי לפתות גברים ואז שדדה אותם אחרי שהם התעלפו. למה הם התעלפו אתם שואלים? מסתבר שלידיה נאקאיזי מרחה סם הרגעה על החזה שלה ונתנה לגברים ללקק את הפטמות שלה. אחרי שהם התעלפו בגלל הסם, היא שדדה אותם וברחה.

לידיה נעצרה אחרי שמשטרת אוגנדה עברה על מצלמות האבטחה בבר מקומו בקמפלה הבירה. רק באוגוסט האחרון, בחור שהיה סגן משנה בצבא התלונן למשטרה אחרי שהוא נשדד על ידי האישה בזמן שהם היו יחד במכונית שלו.

לידיה נאקאיזי ששדדה גברים בעזרת השדיים שלה. צילום מסך, צילום מסך
לידיה נאקאיזי ששדדה גברים בעזרת השדיים שלה/צילום מסך, צילום מסך

על פי דיווח באחד העיתונים המקומיים, השוטרת שהיתה מעורבת במעצר של האישה, לא הצליחה לרסן את הצחוק שלה ושאלה את הקצין שנפל קורבן: "גם אתה נפלת קורבן לחזה המסמם? אני מכירה את האישה שאתה מדבר עליה, אתה לא הראשון שנופל בגלל הטריק שלה".

יש מישהי שהשתמשה במין לעצור פשעים
אישה ביצעה אקט מיני בשודד חמוש כדי לעכב אותו עד שהמשטרה תגיע


לידיה נעצרה חודשיים לאחר שהחל המצוד אחריה, כאשר הקורבן האחרון התלונן עליה שהיא לקחה אותו לרכב שלה, שם היא התפשטה ושדדה אותו. על פי הטענות היא העמידה פנים שהיא "קלה להשגה וטרף קל לגברים", שרצו רק לשכב איתה ואז כשהיא עברה איתם מהבר לרכב והתצבבודדה עמם היא ביצעה בהם את זממה.

כעת המשטרה מנסה לגבש כתב אישום נגדה, אולם נתקלה בבעיה - חלק גדול מהגברים שנשדדו על ידה היו נשואים, ולכן הם לא רוצים לשתף את מה שעברו ולעזור להרשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully