וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם קייב תישאר ללא חשמל, נאלץ לפנות את התושבים"

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 16:10

לדברי גורמים רשמיים בעיר, אם רשת החשמל תקרוס כליל, ייצא לפועל פינוי של שלושת מיליון התושבים שנותרו בעיר. 40% מתשתיות אוקראינה נהרסו או ניזוקו במתקפות של צבא רוסיה

הפסקת חשמל כללית בקייב תוביל לפינוי העיר, על פי גורמים רשמיים בבירת אוקראינה . לדברי הגורמים, הם התחילו לתכנן את הפינוי של שלושת מיליון התושבים שנותרו בעיר.

40% מתשתיות אוקראינה נהרסו או ניזוקו עד כה במתקפות של צבא רוסיה. עובדי עירייה מקימים אלף מקלטים מחוממים שיוכלו לשמש כבונקרים והמהנדסים מתקנים תחנות כוח שהופצצו . כדי למנוע מהרשת לקרוס כליל, חברת החשמל הלאומית של אוקראינה הודיעה כי תמשיך ליישם הפסקות חשמל יזומות בשבעה מחוזות.

כבאים פועלים לכיבוי שריפה בתחנת כוח תרמית, שניזוקה מפגיעת טיל רוסי בקייב. 

18 באוקטובר 2022. רויטרס
קייב אחרי הפצצה רוסית/רויטרס
מתקן תשתיות שנפגע במתקפה של מל"טים מתאבדים איראניים מדגם שאהד-136 של צבא רוסיה באזור קייב, אוקראינה, 5 באוקטובר 2022. רויטרס
מתקן תשתיות שנהרס במתקפה רוסית מחוץ לקייב/רויטרס

גורמים בעירייה אמרו כי יקבלו התרעה של 12 שעות מראש לפני שרשת החשמל תקרוס כליל. אם יגיע השלב הזה, אמר רומאן טקצ'וק, מנהל האבטחה בעיריית קייב, "נתחיל להודיע לתושבים שעליהם לעזוב".

לעת עתה, המצב תחת לשיטה, ואין ראיות לכך שמספר גדול של תושבים בורחים מהעיר, הוא אמר. זה ישתנה במהירות אם השירותים העירוניים שמסתמכים על חשמל ייעצרו. "אם אין חשמל, אין מים ואין ביוב", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully