וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חיפה נעצר בחשד שתקף את אשתו; מצבה קשה

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 13:56

המשטרה הוזעקה לדירה בעיר בעקבות דיווח למוקד 100 על אלימות, ועצרה את הבעל. האישה פונתה לבית החולים רמב"ם. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו

בווידאו: תושב חיפה נעצר בחשד שתקף את אשתו; מצבה קשה/בית חולים רמב"ם

יורי ורגנוב, תושב חיפה בן 57, נעצר הלילה (ראשון) בחשד שתקף את אשתו בת ה-57 בדירתם בשכונת נאות פרס בעיר ופצע אותה קשה. ככל הנראה הוא היה תחת השפעת אלכוהול בעת ביצוע המעשה. בתם של השניים הזעיקה עזרה.

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה בת ה-57 מחוסרת הכרה והעביר אותה במצב קשה לחדר הלם בית החולים רמב"ם כשהיא פצועה בכל חלקי גופה. בניתוח יוצב מצבה והיא מאושפזת מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ.

המשטרה שהגיעה הלילה מעט אחרי חצות לדירתם בעקבות דיווח למוקד 100 על אלימות בבית, עצרה את ורגנוב והבוקר הוארך מעצרו בחמישה ימים. לבקשת עו"ד לירן אוחיון, המייצג את אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, הורה השופט אחסאן חלבי כי במהלך המעצר יופנה החשוד לבדיקת רופא וכן לבדיקה פסיכיאטרית.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
תקף את אשתו בת ה-57 בדירתם ופצע אותה קשה. ניידת משטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

ביום שלישי האחרון, נמצא אישה בת 68 עם פצעים חודרים בגופה וללא רוח חיים בבית מגורים בהרצליה. בעלה, גבר בן 70, נעצר בחשד לביצוע המעשה. לפי החקירה הראשונית, הגבר החשוד רצח את אשתו אחרי שביקשה להיפרד ממנו וכשהתגלע ביניהם ויכוח על חלוקת הרכוש והדירה. שכנים ששמעו צעקות הזמינו את כוחות הביטחון ומד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully