וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פסנתר המוצב במקום ציבורי בחיפה הושחת. החשוד נקלט במצלמות האבטחה

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 21:09

תושב העיר כבן 30 נעצר בחשד ששבר את המנענעים של הפסנתר ברחבת האודיטוריום במרכז הכרמל. לאחר הדיווח על מעשה הוונדליזם פתחה המשטרה בחקירה, והצליחה להגיע לחשוד בעזרת הסרטון. החשוד טוען שהנגינה על ידי עוברי אורח לא נתנה לו מנוח, ותלונותיו לא נענו

בווידאו:תושב חיפה נעצר לאחר שהשחית פסנתר ציבורי בעיר/עיריית חיפה

פסנתר המוצב ברחבת האודיטוריום במרכז הכרמל בחיפה הושחת במהלך הלילה על ידי תושב חיפה. הפסנתר, שהוצב במקום לפני ארבע שנים, בתקופת כהונתו של יונה יהב בראשות העיר, עשוי בחלקו מיציקת בטון, והוא משמש בהופעות של הרכבים מוזיקליים ברחבה ושל עוברי אורח. בתיעוד של מצלמות האבטחה במקום נראה אדם הניגש לפסנתר, מרים את המכסה ושובר את המנענעים.

לוואלה! נודע שהאיש, המתגורר ממש מעל הפסנתר, קץ בנגינתו על ידי עוברים ושבים שלא נתנה לו מנוח, לדבריו, בכל שעות היום והלילה. לדבריו, הוא התלונן עשרות פעמים לעירייה אבל התעלמו מפניותיו והמטרד נמשך.

פסנתר שהושחת במרכז הכרמל בחיפה, 5 בנובמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ונדליזם מכוער. הפסנתר שהושחת במרכז הכרמל בחיפה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

עם קבלת הדיווח על מעשה הוונדליזם, הגיעו שוטרי תחנת חיפה למקום והחלו בפעולות חקירה מגוונות, הכוללות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לאתר את מבצע המעשה. בעקבות החקירה נעצר החשוד, בן 30, שהובא לחקירה בתחנת חיפה. מהמשטרה נמסר כי בהתאם לממצאי החקירה היא תשקול אם לבקש מחר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
החשוד בהשחתת פסנתר במרכז הכרמל בחיפה, 5 בנובמבר 2022. ללא קרדיט, אתר רשמי
הנגינה לא נתנה לו מנוח. החשוד בהשחתת הפסנתר/אתר רשמי, ללא קרדיט

"פגשתי את החשוד, מדובר באזרח נורמטיבי ללא עבר פלילי", אומר עורך הדין מאהר תלחמי המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, "מדובר בעבירת רכוש שאינה מקימה עילת מעצר וצר לי על כי משטרת ישראל מוצאת לנכון לעצור ללא כל צורך. מי שעשה את הנזק יעמוד לדין, אבל דומה שהמשטרה כבר הרשיעה אותו ללא משפט והמעצר עבורה הוא מקדמה על חשבון העונש".

עמוס קרמר, תושב חיפה שצילם הבוקר את הפסנתר, סיפר: "השכם בבוקר שבת צעדתי כמנהגי ברחובות הכרמל. ברחבת הפסנתר הבחנתי בוונדליזם מכוער שהתרחש בלילה: פורעי חוק השחיתו את הפסנתר ללא תקנה". הוא שואל, "עד מתי תימשך ההשתוללות הזו בכרמל"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully