וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית חברון: מי שיהרוג כלב יקבל 20 שקלים

יפעת רוזנברג ושלומי הלר

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 18:48

כלבים רבים הומתו בעקבות דבריו המזעזעים של תייסיר אבו סנינה, שאמר כי יעניק 20 שקלים לכל אדם שיביא למותו של כלב תועה. לאחר מכן הוא הוציא הבהרה לפיה כל כוונתו הייתה להעלות את נושא הכלבים המשוטטים לסדר היום. תיעודים רבים של כלבים מתים הופצו ברשתות

פגרי כלבים משוטטים בחברון 
5.11.22. טוויטר, אתר רשמי
פגרי כלבים בחברון/אתר רשמי, טוויטר

ראש עיריית חברון, תייסיר אבו סנינה, אמר בימים האחרונים כי יעניק 20 שקלים לכל אדם שיהרוג כלב משוטט או ימסור אחד כזה לרשויות. לאחר דבריו, ברשתות החברתיות הופצו תיעודים פלסטיניים רבים של כלבים מתים.

אמירתו של אבו סננה יצרה סערה, ולאחר מכן הוא הוציא הבהרה לפיה כל כוונתו הייתה להעלות את נושא הכלבים המשוטטים לסדר היום. לדבריו, בעקבות הדברים פנו אליו גורמים רבים שהציעו פתרונות שצריך לבחון ו"זאת כדי להסיר את הסכנה הנשקפת לילדים ונשים בעיר מהכלבים המשוטטים".

ברשתות החברתיות ובארגונים המסייעים לבעלי חיים פלסטיניים מתחו ביקורת קשה על ראש העיר ומדיניות העירייה. "ראש עיר פושע וחסר רגשות" תקפו גולשים, "אם לתושבי חברון היה רחמים ואנושיות הם היו מפטרים אותו".

"דורשים להפסיק את הרג הכלבים ולבחון פתרונות בהתאם לערכים האנושיים והאסלאמיים", נכתב בין היתר בהכרזות שהופצו ברחבי העיר, "די להרג כלבים בחברון". עוד תקפו בארגונים לזכויות בעלי חיים את הצהרת אבו סנינה וקראו לו לחזור בו מדבריו, חלקם אף הציעו 50 שקלים לכל תושב שיאכיל ויטפל בכלבי רחוב וטענו כי ישנם פתרונות חלופיים וכי לעיריית חברון די משאבים כלכליים למימון בטיפול בתופעת הכלבים המשוטטים.

ראש עיריית חברון, תייסר אבו סנינה
5.11.22. -, אתר רשמי
אבו סנינה/אתר רשמי, -

"זה אכזרי ברמות כאלה, שאין מילים לבטאן", אמר בתגובה לדברים יו"ר הסתדרות הרופאים הווטרינרים בישראל, ד"ר מיכאל אטינגר. "אני מזמין את ראש העיר חברון לפנות אליי כדי לקבל את התכנית המקצועית, שכתבנו, בענין טיפול בכלבי הפקר, והעברנו לפני כחצי שנה לחברי הכנסת בארץ. התכנית מתווה את הכלים הברורים לטיפול בבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully