וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרס "הגדול בעולם": פרס לוטו בשווי 1.6 מיליארד דולר יוגרל היום בארה"ב

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 10:42

הסכום המוצע בהגרלה שובר את "שיא העולם בסכום הגדול ביותר שהוגרל בהגרלת לוטו לאומי בגינס", כך לפי ציוץ של החברה בטוויטר. הזוכה בפרס יוכל להחליט אם לקבל אותו בתשלום אחד ממנו יירד מס, או בתשלומים שיתפרשו על פני 30 שנה

פרס הלוטו "הגדול אי פעם" בשווי 1.6 מיליארד דולר של פאוורבול יוגרל בארצות הברית ב-5 נובמבר 2022. רויטרס
פרסומת של הפרס הגדול בחנות בניו יורק, היום/רויטרס

פרס הלוטו "הגדול בעולם אי-פעם" יוגרל בהגרלת הפאוורבול מחר בארצות הברית - כך הכריזה אמש (שישי) מפעילת המשחקים. שווי הפרס הינו 1.6 מיליארד דולר, זאת לאחר שהסכום זינק מ-1.5 מיליארד דולר מאתמול בשל מכירה גדולה של כרטיסים. ההגרלה תתקיים הלילה בשעה 22:59 לפי שעון פלורידה.

הסכום המוצע בהגרלה שובר את "שיא העולם בסכום הגדול ביותר שהוגרל בהגרלת לוטו לאומי בגינס", כך לפי ציוץ של החברה בטוויטר. את השיא הקודם שברה פאוורבול בינואר 2016, כששלושה כרטיסים זכו בסכום של 1.586 מיליארד דולר.

הזוכה בפרס יוכל להחליט על אחת משתי דרכים לקבל אותו: האחת, בתשלום אחד גדול, ממנו תלקח ריבית, מה שישאיר סכום שיעמוד על כ-782.4 מיליון דולר. בדרך השנייה יקבל את הפרס המלא בתשלומים חודשיים בפריסה של 30 שנה.

פרס הלוטו "הגדול אי פעם" בשווי 1.6 מיליארד דולר של פאוורבול יוגרל בארצות הברית ב-5 נובמבר 2022. רויטרס
ההגרלה מחר. פרסומת של הפרס בחנות בניו יורק/רויטרס

מדובר בהגרלת פאוורבול הנערכת זו הפעם ה-40 ברציפות מאז הפעם האחרונה שבה זכה מישהו בפרס, שהיתה ב-3 באוגוסט. לדברי החברה, אם אף אחד לא יזכה בהגרלה גם מחר, הדבר ישווה לשיא הנוכחי של מספר הגרלות רצופות ללא זוכה.

הגרלת הפאוורבול נערכת ב-45 מדינות בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully