וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ יכשיר משפיעני רשת לצורך הפצת תכנים על ישראל

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 21:02

"חממת המשפיענים" של משרד החוץ. משרד החוץ
"חממת המשפיענים" של משרד החוץ/משרד החוץ

משרד החוץ פתח היום את "חממת המשפיענים" במסגרתה יוכשרו צעירים ישראלים בעלי חשבונות טיק-טוק, אינטגרם ויו-טיוב עם עשרות ומאות אלפי עוקבים ביצירת תכנים על ישראל לצורך הפצה ברשתות החברתיות.

המהלך היה יוזמה של סגן שר החוץ עידן רול. בחודש אוגוסט פרסם משרד החוץ ברשתות החברתיות פוסטים ובו הציע לצעירים בעלי השפעה ברשת להתחיל לעבוד עם משרד החוץ.

"אנחנו נכשיר אתכם, נצייד אתכם בכלים, נקיים סדנאות, נחשוף אתכם לתכנים ייחודיים ונצא לסיורים בשטח", אמר ראש החטיבה לדיפלומטיה דיגיטלית במשרד החוץ דוד סרנגה, באחד הסרטונים שהופצו באינסטגרם. צעירים רבים פנו למשרד החוץ ומהם נבחרו לקחת חלק במיזם 12 "משפיעני רשת" - טיק-טוקרים, יו-טיוברים ואינסטגראמרים - שזוהו ככאלה שיש להם מספר עוקבים שנע בין 10 אלפים ל-500 אלף ושמפרסמים תכנים רלוונטיים לקהלים בחו"ל.

"חממת המשפיענים" של משרד החוץ. משרד החוץ
"חממת המשפיענים" של משרד החוץ/משרד החוץ

היום הגיעו חברי "חממת המשפיענים" למשרד החוץ. רוב הצעירים שמשתתפים במיזם אינם עוסקים בנושאים מדיניים או ביטחוניים בפעילותם ברשתות החברתיות אלא דווקא מייצרים תוכן בתחומי קומדיה, תיירות, ספורט, אוכל ומוזיקה. המפגש היום היה הראשון מתוך סדרה של מפגשים בהם ילמדו דיפלומטיה ציבורית, היסטוריה, יצירת תוכן שרלוונטי לקהל בחו"ל ועמידה מול מצלמה.

"המיזם מטפח את דור העתיד של המשפיענים שמשתפים את הסיפור הישראלי ברשתות החברתיות", אמר סגן שר החוץ רול במפגש עם קבוצת הצעירים. "האסטרטגיה שלנו היא להעצים משפיענים ישראלים. כדי לנצח במערכה של 'פייק ניוז' ודה לגיטימציה בעולם, אנחנו צריכים לדעת להפריך עובדות שקריות, אבל חשוב מכך, לשתף את הסיפור הישראלי המגוון ולתת לעולם לדעת יותר על ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully