וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: רה"מ לשעבר נפגע ברגלו ב"ניסיון התנקשות" בבירה

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 16:05

"זה היה ניסיון התנקשות ברור. חאן נפגע ברגלו, אך מצבו יציב. היה דם רב", אמר פוואד צ'אודרי, דובר של מפלגת PTI. "אם היורה לא היה נעצר, כל צמרת המפלגה היתה נמחקת", הוא הוסיף

פקיסטן: רה"מ לשעבר נפגע ברגלו ב"ניסיון התנקשות" בבירה/רשתות חברתיות

ראש הממשלה לשעבר של פקיסטן, נורה ברגלו היום (חמישי) לאחר ששיירת המחאה שלו נגד הממשלה הותקפה. לדברי עוזריו, מדובר בניסיון התנקשות ברור. על פי דיווחים, עשוי להיות גם הרוג במתקפה.

כמה בני אדם אחרים בשיירה נפגעו, ולדברי שר המידע של פקיסטן, נעצר חשוד. ברויטרס דווח כי החשוד אמר שרצה להרוג את חאן וכי פעל לבד. "זה היה ניסיון התנקשות ברור. חאן נפגע, אך מצבו יציב. היה דם רב", אמר פוואד צ'אודרי, דובר של מפלגת PTI, בהנהגת חאן. "אם היורה לא היה נעצר, כל צמרת המפלגה היתה נמחקת", הוא הוסיף.

אימראן חאן, ראש ממשלת פקיסטאן, 21 ביוני 2021. רויטרס
נפגע בשוק אך אינו בסכנה. אימראן חאן/רויטרס

חאן נלקח לבית חולים בלאהור לאחר המתקפה בווזירבאד, במרחק 200 ק"מ מהבירה איסלמבאד. שחקן הקריקט לשעבר, חאן, בן ה-70, הוביל צעדת מחאה באיסלמאבאד בדרישה לערוך בחירות בזק. בשיירה שלו היו מאות בני אדם.

לדברי פייסל ג'אבד, חבר מפלגה שנפצע גם כן, אמר ל- Geo TV מבית החולים: "כמה מעמיתנו נפגעו. שמענו שאחד מהם מת". ראש ממשלת פקיסטן שבאז שריף גינה את הירי והורה על פתיחת חקירה באופן מיידי.

חאן תכנן להוביל שיירה ממונעת באיטיות בכיוון צפון ולהגיע לבסוף לאיסלמבאד, כדי לגרוף בדרך תמיכה רבה יותר לפני הכניסה לבירה. "אני רוצה שכולם ישתתפו. לא מדובר בפוליטיקה או ברווח אישי, או בהפלת הממשלה. מדובר בהבאת חופש אמיתי למדינה", אמר חאן בסרטון מוקלט בערב הצעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully