וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותירו אותו ערום על המדרכה: 2 גברים נאשמים בתקיפה ובשוד אלים של בן 74 בת"א

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 13:15

שני גברים - בן 25 מרחובות ובן 40 מת"א - נאשמים שתקפו באלימות חולה אדם הסובל מפרקינסון באזור התחנה המרכזית בעיר, ושדדו ממנו 400 שקלים במזומן. "שילוב בין אכזריות וחוסר גבולות"

שני גברים, בני 25 ו-40, נאשמים שתקפו ושדדו באכזריות חולה פרקינסון בן 74, גנבו ממנו 400 שקל והותירו אותו שכוב על המדרכה באזור התחנה המרכזית בתל אביב כשהוא בתחתונים בלבד.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, זרובבל היילו, בן 25 מרחובות, ומחמד אלבז, בן 40 מתל אביב, שהו באחד מהימים האחרונים בשעות הבוקר באזור התחנה המרכזית. משחלף על פניהם הקורבן, הסובל בין היתר ממחלת הפרקינסון, החלו חילופי דברים בינו לבין היילו, ובמהלכם הנאשמים דרשו ממנו את כספו.

לאחר מכן, הכה היילו את המתלונן בחוזקה עד כדי כך שהפיל אותו על הרצפה. בשלב זה הצטרף אלבז לתקיפה, והחל לחפש על גופו של המתלונן כספים תוך שהוא חובט בו, מושך את חפציו מעל גופו וקורע את מכנסיו. גם כאשר המתלונן נותר שרוע על המדרכה כשהוא לבוש בפלג גופו התחתון בתחתונים בלבד, המשיך אלבז לבעוט בו ולהכות אותו באגרופים. היילו שצפה במעשיו של אלבז שב ובעט במתלונן, וכדי להכניע אותו ולגנוב ממנו את הכספים אף סובב את גופו באמצעות רגלו. כתוצאה ממעשיהם, נחבל הקשיש בעיניו, בראשו, בידו ובאחוריו, ונלקח ממנו 400 שקלים במזומן.

"השילוב בין אכזריות וחוסר גבולות מעשי הנאשמים באירוע, מלמד כי הנאשמים אינם נרתעים ממורא החוק באופן כזה שאינו מאפשר לתת בהם כל אמון, וכי לא ניתן לאיין את מסוכנותם ולשמור על בטחון הציבור בכל חלופה שהיא אלא רק בהשמתם מאחורי סורג ובריח", נכתב בבקשה להאריך את המעצר של השניים עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully