וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אמא מבוגרת, שתי כלות וארבעה נכדים נספו בקריסת הגשר

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 13:20

שר הפנים של מדינת גוג'ראט אמר כי כ-200 אנשים היו על הגשר התלוי בעיר מורבי כשהתמוטט לנהר אתמול, וגרם למותם של לפחות 134 בני אדם. מדינת גוג'ראט הגישה תלונה פלילית נגד הסוכנות שטיפלה בתחזוקה של הגשר שאורכו 230 מטר - והוא נפתח מחדש באחרונה

ווידאו: אנשים על הגשר התלוי בעיר מורבי במדינת גוג'ראט בהודו, שקרס והוביל למותם של 130 אנשים/טוויטר

מניין ההרוגים בקריסת גשר תלוי בהודו אתמול (ראשון) במדינת גוג'ראט במערב המדינה עלה ל-134. הרשויות חשפו כי הגשר נפתח שוב באחרונה לאחר עבודות תחזוקה.שר הפנים של גוג'ראט, הארש סאנגאבי, אמר היום כי כ-200 אנשים היו על הגשר בעיר מורבי כשהתמוטט לנהר אתמול בערב. נראה כי כבל בצד אחד של הגשר נקרע. מדינת גוג'ראט הגישה תלונה פלילית נגד הסוכנות שטיפלה בתחזוקה של הגשר שאורכו 230 מטר, נבנה במאה ה-19 ונפתח מחדש רק בשבוע שעבר, הוא הוסיף.

שבעה בני משפחה אחת נהרגו בקריסת הגשר, דווח היום. בני משפחת ג'אדג'ה היו בדרכם הביתה מהמקדש, כשהילדים ביקשו לבקר בגשר התלוי בדרך חזרה. "הם היו על הגשר כשזה התמוטט", אמר קנאקסין ג'אדג'ה, בן דוד של שני האחים שאיבדו את אמם, נשותיהם וארבעה ילדים.

האחים היו בעבודה בבית מלון שהם מנהלים בעיר התעשייתית הקטנה בזמן התאונה הטרגית. כשהגיעו הביתה בסביבות 8 בערב, דלת הכניסה היתה נעולה, והשניים הבינו שמשהו לא בסדר. "הטלפונים של בני המשפחה לא היו זמינים", אמר בן הדוד. הם שמעו על התקרית ומיהרו לזירה, אך לא הצליחו למצוא את בני משפחתם, הוא הוסיף.

האחים רצו לבית החולים הממשלתי של מורבי, כקילומטר מזירת האירוע, שם מצאו את גופת האם בשעה 10 בלילה. הגופות של הנשים והילדים, בגילי 5-10, הובאו לבית החולים מאוחר יותר באותו לילה, שם זוהו על ידי האחים ההמומים. גופות שבעת הקורבנות נשרפו הבוקר.

לפחות 81 בני אדם, בהם ילדים, נהרגו בקריסת גשר במערב הודו 30 באוקטובר 2022. רויטרס
אנשים נופלים מהגשר התלוי שקרס בעיר מורבי/רויטרס
לפחות 81 בני אדם, בהם ילדים, נהרגו בקריסת גשר במערב הודו/רויטרס

בתמונות מהזירה נראו אנשים מתאספים על גדת נהר מאצ'ו ליד גשר המתכת שתלוי כעת בזווית חדה, חלקו שקוע במים, היכן שצוותי חילוץ והצלה בדוגיות מתנפחות מחפשים אחר ניצולים. מאות אנשים הגיעו לסייע בחיפושים, כולל חיילים.

ועדת חקירה מיוחדת שכוללת חמישה אנשים הוקמה כדי לחקור את התאונה, אמר שר הפנים. עם זאת, במסיבת עיתונאים שכינס הבוקר, הוא לא פירט לגבי מספר הנעדרים.

גשר תלוי קרס בעיר מורבי במדינת גוג'ראט בהודו. רויטרס
הגשר התלוי שקוע בנהר לאחר שקרס/רויטרס
צוותי חיפושוהצלה מחפשים אחר נעדרים לאחר קריסת גשר תלוי במורבי, במדינת גוג'ראט בהודו. רויטרס
צוותי חיפוש והצלה בנהר לאחר קריסת גשר/רויטרס
פצועים מפונים לאחר קריסת גשר תלוי במורבי בגוג'ראט, הודו. רויטרס
פצועים מפונים מזירת הגשר שקרס/רויטרס

משפחות הקורבנות יקבלו פיצוי מקרן הסיוע הלאומית של ראש הממשלה, אמר נרנדרה מודי באירוע קמפיין לקראת בחירות במדינת גוג'ראט. "לבי מלא באהבה. לבי עם משפחות אלה שסובלים. הממשלה המקומית הקימה וידעה שתחקור א התאונה. אני מבטיח לתושבי המדינה שלא ייסחר להם דבר מבחינת ציוד וסיוע". הוא הוסיף.

ראש מדינת גוג'ראט, בופנדרה פאטל, הגיע למורבי והבטיח כי המדינה תעניק פיצוי בסך 5,000 דולר למשפחות הנספים ו-600 דולר לכל פצוע בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully