וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה הדרומית: 151 בני אדם נרמסו למוות בחגיגות, נשיא המדינה הכריז על תקופת אבל

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 4:34

82 בני אדם נוספים נפצעו באירוע שהתרחש בסיאול, מתוכם 19 באורח קשה. הקהל שהגיע לחגוג את חגיגות ליל כל הקדושים נדחק ונרמס. עדי ראייה טוענים כי המשטרה לא הצליחה להשתלט על כמות האנשים שהגיעה למקום. נשיא המדינה: "אסון שלא היה צריך להתרחש"

מצב חירום הוכרז בדרום קוריאה: יותר מ-20 הרוגים באסון אזרחי בחגיגות ליל כל הקדושים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפחות 151 בני אדם נהרגו הערב (שבת) ברמיסה המונית בסיאול בירת קוריאה הדרומית, כאשר קהל גדול נדחק למרכז העיר, לחגוג את ליל כל הקדושים. 82 בני אדם נוספים נפצעו באירוע, מתוכם 19 באורח קשה. בבניין סמוך למקום ההתרחשות הוקם חדר מתים מאולתר.

נשיא קוריאה הדרומית יון סוק-יאול הורה עם התפתחות האירוע על היערכות למצב חירום בבתי החולים בסיאול. עם עלייתו של מניין ההרוגים, הכריז על תקופת אבל. "טרגדיה, אסון שלא היה צריך להתרחש", הוסיף לדבריו.

דרום קוריאה: יותר מ-20 הרוגים באסון אזרחי בחגיגות ליל כל הקדושים. רויטרס
זירת הרמיסה בסיאול, 29 באוקטובר 2022/רויטרס
זירת הרמיסה ההמונית בסיאול, 29 באוקטובר 2022. רויטרס
לפחות 151 הרוגים/רויטרס

האסון התרחש בשעה 22:20 לפי השעון המקומי. מפקד שירותי הכיבוי באזור סיפר כי מספר רב של אנשים נדחק לסמטה צרה. על פי עדי ראייה, המשטרה לא הצליחה להשתלט על הקהל הרב שהגיע לחגוג. צילומים שפורסמו ברשתות חברתיות מראים מאות אנשים שנדחקו במעלה הרחוב הצר בלי יכולת לזוז, כשהמשטרה מנסה לחלץ אותם.

זירת הרמיסה ההמונית בסיאול, 29 באוקטובר 2022. רויטרס
המשטרה לא הצליחה להשתלט על החוגגים. זירת הרמיסה בסיאול/רויטרס
דרום קוריאה: יותר מ-20 הרוגים באסון אזרחי בחגיגות ליל כל הקדושים. רויטרס
100 אלף איש הגיעו לחגיגות, הראשונות מאז מגיפת הקורונה/רויטרס

ברשתות החברתיות פורסמו תמונות של אנשים רבים שנזקקו לסיוע של כוחות ההצלה ושל אזרחים פרטיים. על פי הדיווחים, באזור איטאייוון בסיאול הצטופפו כ-100 אלף בני אדם. זוהי החגיגה הראשונה של ליל כל הקדושים באוויר הפתוח מאז שפרצה מגיפת הקורונה. אחת מעדות הראייה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "ליל כל הקדושים המפחיד ביותר בחיי. 30 נפגעו, 400 אנשי כוחות הצלה באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully