וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד אחרי פתיחת המחסומים: נסיון פיגוע ירי ליד שכם

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 7:20

זמן קצר לאחר שכוחות הביטחון הודיעו כי יפתחו חלק מהמחסומים סמוך לעיר שכם, ארבעה מחבלים הגיעו אל עמדה צבאית בכפר הסמוך חווארה, ופתחו באש על עבר לוחמי צה"ל. הכוחות הגיבו בירי, ועצרו את אחד המחבלים. מדווחים פלסטינים נמסר כי מחבל אחר נורה למוות

בווידאו: זירת פיגוע הדקירה בירושלים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארבעה מחבלים ניסו לבצע הלילה פיגוע ירי (שישי) באזור העיר שכם שביהודה ושומרון. המחבלים הגיעו בשני רכבים אל עמדה צבאית הממקומת בכפר חווארה, הסמוך לעיר, ופתחו באש אל עבר הלוחמים שבמקום. כוחות צה"ל הגיבו בירי, פגעו במחבלים, ועצרו אחד מהם.

מדווחים נמסר כי שלושת המחבלים הנותרים נמלטו מהזירה, כשהם בדרגות פציעה שונות. כמו כן, הפלסטינים דיווחו במהלך הלילה כי אחד מהמחבלים מת מפצעיותיו, לאחר שנורה על ידי כוחות צה"ל, וכי השניים האחרים נפצעו באורח קשה.

מצה"ל נמסר כי במהלך סריקת זירת הפיגוע, נמצאו כמה תרמילים. עוד נמסר כי לוחמים סורקים אחר החשודים הנוספים בירי.

פעילות כוחות צה"ל ביממה האחרונה במרחב יהודה ושומרון כחלק מהמצוד אחר האסירים הנמלטים. דובר צה"ל
כוחות צה"ל פועלים ביהודה ושומרון/דובר צה"ל

נסיון הפיגוע מתרחש זמן קצר לאחר שהודיעו כוחות הביטחון על פתיחת המחסומים באזור שכם. מוקדם יותר הערב, כחלק מהערכת מצב שוטפת ביהודה ושומרון, הוחלט בצה"ל לשנות את אופן הגבלת התנועה סמוך לעיר, ולפתוח במהלך הלילה חלק מהמחסומים.

ביום שבת האחרון התרחש פיגוע נוסף, במהלכו דקר מחבל צעיר כבן 20 בירושלים ופצע אותו באורח קשה. המחבל, מוחמד אבו קטאיש, נער בן 15 ממזרח העיר, נתפס זמן מה לאחר מכן באזור מזרח העיר. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את הפצוע לבית החולים שערי צדק בעיר. מצבו של המחבל בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully