וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ נפגש עם ארדואן בטורקיה והודה לו על הבטחת ביטחון של הישראלים במדינה

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 17:29

מלשכתו של גנץ נמסר כי "לפעילות הזו מול הטרור יש משמעות רבה ליכולת לחזק את שיתוף הפעולה ולחדש את יחסי הביטחון הרשמיים בין המדינות". עוד נמסר כי "בפגישה דנו השניים בשורה של סוגיות אסטרטגיות, ובמחויבות שתי המדינות לפעול למען יציבות, שגשוג במזרח התיכון"

בווידאו: קבלת הפנים לנשיא הרצוג בארמונו של ארדואן באנקרה/צילום: רויטרס, לע"מ
שר הביטחון, גנץ ונשיא טורקיה ארדואן בארמון הנשיאות באנקרה 27 באוקטובר 2022. לשכת העיתונות הטורקית, אתר רשמי
גנץ וארדואן בארמון הנשיא באנקרה, היום/אתר רשמי, לשכת העיתונות הטורקית

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (חמישי) עם נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן בבירה אנקרה. "בפתח הפגישה הודה שר הביטחון לנשיא טורקיה על הפעולות שעשו ועושות סוכנויות הביטחון הטורקיות למען הצלת חיי ישראלים ויהודים מהקהילה המקומית בטורקיה", נמסר. "לפעילות הזו מול הטרור יש משמעות רבה ליכולת לחזק את שיתוף הפעולה ולחדש את יחסי הביטחון הרשמיים בין המדינות".

ממשרדו של גנץ צוין כי "בפגישה דנו השניים בשורה של סוגיות אסטרטגיות, ובמחויבות שתי המדינות לפעול למען יציבות, שגשוג וביטחון במזרח התיכון ובמזרח הים התיכון".

פגישה זו מתווספת לפגישה שקיים גנץ עם שר ההגנה הטורקי חולוסי אקאר. מדובר במפגש הראשון של שר ביטחון עם מקבילו ועם גורמים מדיניים בטורקיה לאחר למעלה מעשור. במסגרת המפגשים, חידש שר הביטחון גנץ את יחסי הביטחון הרשמיים בין המדינות.

"כפי שהסכמנו בפגישה, הוריתי לצוות שלי להתחיל את התהליכים במטרה לשקם את יחסי העבודה", אמר גנץ במסיבת עיתונאים משותפת עם עמיתו. "השיפור ביחסים עם ישראל, במיוחד בתחומי ביטחון, הגנה ואנרגיה, יובילו להתפתחויות חשובות בנוגע לשלום ויציבות אזוריים", הוסיף אקאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully