וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חקירה נפתחה לאחר שאישה טענה שאביה הרג 70 נשים

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 16:14

לוסי סטודי בת ה-53 טוענת כי אביה, דונלד סטודי, הרג "50-70" אנשים לפני שנים רבות - וכי נאלצה לסייע לו להיפטר מהגופות בבאר בשטח המשפחה באייווה: "אבי היה פושע ורוצח כל חייו אך לא רצו להקשיב לי"

הרשויות הפדרליות והמקומיות במערב אייווה מבצעות חיפושים בימים האחרונים באזור כפרי שבו לטענת תושבת המקום, אביה המנוח קבר עשרות גופות של אנשים שרצח לפני עשורים. "אנחנו חוקרים", אמר שריף מחוז פרמונט, קווין אייסטרופ לערוץ KETV. "יש לנו זירה אבל איננו יודעים עדיין אם זאת זירת פשע. אין לנו קורבנות, גופות, אין לנו כלום".

החיפושים החלו בעקבות מאמר שהופיע באתר "ניוזוויק" ובו צוטטה לוסי סטודי בת ה-53, שטוענת כי אביה, דונלד סטודי, הרג "50-70" אנשים לפני שנים רבות - וכי היא נאלצה לסייע לו להיפטר מהגופות בבאר בשטח שהיה בידי האב ליד תורמן באייווה. "אבי היה פושע ורוצח כל חייו", אמרה סטודי ל"ניוזוויק".

דונלד סטודי. טוויטר, אתר רשמי
האב שחשוד בהיותו "רוצח סדרתי". דונלד סטודי/אתר רשמי, טוויטר
אזור באייווה שבו נערכים חיפושים אחר גופות. טוויטר, אתר רשמי
האזור שבו נערכים החיפושים. אייווה/אתר רשמי, טוויטר

סטודי אמרה כי מרבית הקורבנות של אבי היו נשים לבנות בעלות שיער כהה בשנות ה-20-30 לחייהן - למעט קורבן אחת שהיתה נערה בת 15 שברחה מהבית. לדברי סטודי, מרבית הנשים עבדו בתעשיית המין או נשים שביקרו באייווה שאותן פגש האב במקום אחר. לדברי סטודי, אביה הרג את הקורבנות בדקירה או בירייה ולאחר מכן, רוצץ את ראשיהן.

"איש לא רצה להקשיב לי", היא אמרה במאמר והוסיפה כי סיפרה למורה שלה דאז ולרשויות המקומיות לגבי פשעיו של אביה. "המורה אמרה כי זה נושא משפחתי שיש לטפל בו בתוך המשפחה, ורשויות החוק אמרו כי אינם סומכים על זיכרון של ילדה. הייתי אז רק ילדה אבל אני זוכרת הכל".

סטודי אמרה לאתר כי אביה, שמת ב-2013, היה מכריח אותה ואת אחיה להעביר את הגופות במריצות לפני שהוא זרק אותן לבאר בעומק כ-30 מטר שנמצא בנכס של המשפחה. "הוא היה אומר לנו ללכת לבאר, וידעתי מה המשמעות", אמרה סטודי. "כל פעם שהלכתי לבאר או לגבעות, לא חשבתי שאחזור. חשבתי שהוא יהרוג אותו כדי שלא אדבר".

סטוידי הוסיפה כי "איני מרגישה דבר כלפי אבי. רציתי צדק כשהוא היה בחיים, אך כעת הוא איננו. אני רק רוצה שלמשפחות תהיה סגירת מעגל וקבורה נאותה".

הרשויות החלו לחפש באזור ב-21 באוקטובר. שני כלבי הגישוש זיהו כמה מקומות באזור שבהם אולי קבורות גופות, דיווח "USA טודיי".

אם הסיפור של סטודי יתאמת, דונלד דין סטודי ייחשב לאחד הרוצחים הסדרתיים הפוריים ביותר בארצות הברית, כולל סמואל ליטל שהרג יותר מ-60 אנשים. אחותה של לוסי, סוזאן, מכחישה את ההאשמות לגבי אביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully