וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור: גם כמרים ונזירות חוטאים בחטא הפורנוגרפיה הדיגיטלית

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 11:29

האפיפיור אמר את הדברים במהלך שיחה עם תלמידי סמינר לכמרים ברומא בתגובה לשאלה לגבי האופן שבו הדור החדש של אנשי דת, שמשתמש במדיה החברתית, יכול לנצל את הכלים הדיגיטליים כדי "להפיץ שמחה לגבי הנצרות"

האפיפיור פרנציסקוס הזהיר השבוע מפני "השטן" שהוא פורנוגרפיה דיגיטלית. הוא הודה גם כי הצפייה בפורנוגרפיה ברשת היא חטא שאותו חולקים גם נזירים ונזירות.

האפיפיור אמר את הדברים במהלך שיחה עם תלמידי סמינר לכמרים ברומא ביום שני, בתגובה לשאלה לגבי האופן שבו הדור החדש של אנשי דת שמשתמש במדיה החברתית יכול לנצל את הכלים הדיגיטליים כדי "להפיץ שמחה לגבי הנצרות, בלי לשכוח את הזהות האמיתית של האדם או להיחשף מדי".

האפיפיור פרנציסקוס מחזיק בבובה של ישו התינוק במיסה לרגל חג המולד בבזיליקת פטרוס הקדוש, 24 בדצמבר 2021. AP
"השטן נכנס מהרשת". האפיפיור פרנציסקוס/AP

במסמך המלא מהאירוע שפורסם על ידי הוותיקן אתמול, האפיפיור קורא לתלמידים להשתמש במדיה החברתית "כדי לקדם מטרות ולתקשר" עם הציבור, אך הזהיר אותם לגבי הסכנות, בעיקר פורנוגרפיה דיגיטלית.

"לא אבקש ממי שהתנסה בכך להרים יד", הוא אמר, "אנשים רבים חוטאים בכך. כל כך הרבה אנשים ונשים, וגם כמרים ונזירות. השטן נכנס משם. איני מדבר על פורנוגרפיה דיגיטלית של קטינים, זאת כבר התנוונות. אחים יקרים, שימו לב".

לאפיפיור יש 64.3 מיליון עוקבים בטוויטר, אך בן ה-85 אמר כי אינו משתמש בכלים של המדיה החברתית כי הוא מבוגר מדי ו"הגיע מאוחר מדי" לתחום. לפיכך, יש לו צוות מיוחד שמטפל בחשבונות המדיה החברתית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully