וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בית המשפט השלום במחוז דרום יוחלף ל-3 חודשים: "התלוננו על התנהלותו"

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 17:31

הנשיא אלון גביזון הודיע כי ייצא בחודש הבא לשבתון של שלושה חודשים, וזאת על רקע "חילוקי הדעות במחוז הדרום ומתוך דאגה לטובת המערכת והמחוז". מקור המעורה בפרטים אמר לוואלה: "שופטים הגדירו את התנהגותו כ'מתעמרת'". במקומו ייכנס לתפקיד השופט יעקב שפסר

השופט אלון גביזון, נשיא בתי משפט השלום במחוז דרום. שימוש ביצירות  לפי סע' 27א לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אלון גביזון/אתר רשמי, שימוש ביצירות לפי סע' 27א לחוק זכויות יוצרים

נשיא בתי משפט השלום במחוז דרום אלון גביזון הודיע היום (רביעי) על כוונתו לצאת לשבתון של שלושה חודשים החל מה-20 בנובמבר, וזאת על רקע חילוקי הדעות במחוז הדרום ומתוך דאגה לטובת המערכת והמחוז, וכן עניינים אישיים-משפחתיים.

מקור המעורה בפרטים אמר לוואלה כי הרקע לעזיבה הן תלונות שהגיעו מצד שופטים בבתי המשפט בדרום על התנהגותו שהם מגדירים כמתעמרת. מקור נוסף מסר כי חלק מן הסגנים העלו טענות דומות לגבי סגנון הניהול שלו, וכן התקיימו מספר ישיבות לבירור הנושא, שהמשך להן מסר את ההודעה.

בעקבות הודעתו של גביזון על עזיבתו, מינה שר המשפטים בהסכמת נשיאת בית המשפט העליון, את סגן נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז-לוד, השופט יעקב שפסר כמחליף לתקופה של שלושה חודשים. שפסר כיהן בעבר בבית משפט שלום ובבית המשפט המחוזי במחוז דרום.

הוארך ב-10 ימים מעצר החשוד בדקירת פקיד. ., אלברטו דנקברג
בית המשפט בבאר שבע/אלברטו דנקברג, .

השר והנשיאה הביעו את הערכתם לנשיא גביזון על כך "שבנסיבות שנוצרו שם לנגד עיניו את טובת המערכת והמחוז". כמו כן, הודו לשופט שפסר, על נכונותו להירתם לכהונת נשיא בפועל לתקופה זו "כדי להשיב לסדרה את שגרת העבודה במחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully