וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בעיה רפואית: נדחתה עדותו של מילצ'ן במשפט נתניהו

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 11:43

הפרקליטות הודיעה בפתח המשך החקירה הנגדית של נהגו של איש העסקים כי האחרון לא יוכל למסור עדות בתיק 1000 בזמן הקרוב, בשל טיפולים שהוא עובר. עדותו של מילצ'ן על המתנות שקיבלה משפחת נתניהו צפויה להיות מכרעת בתיק

בווידאו: הנהג של מילצ'ן מעיד במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

הפרקליטות הודיעה היום (רביעי) כי נדחתה עדותו המתוכננת של איש העסקים ארנון מילצ'ן במשפט המתנהל נגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בשל טיפול רפואי. לפי הפרקליטות, עדותו של מילצ'ן, מדמויות המפתח של תיק 1000, תתקיים במועד מאוחר יותר משום שהוא זקוק לטיפולים ולזמן התאוששות.

ההודעה ניתנה בפתח היום השני לחקירתו הנגדית של יונתן חסון, נהגו של מילצ'ן ושל המיליארדר ג'יימס פאקר. חסון העיד על המתנות הרבות שהורעפו על הזוג נתניהו לאורך השנים, בעוד שההגנה מנסה להראות שלא מדובר בסכומים חריגים ושמילצ'ן ופאקר נהגו כך גם כלפי מכרים אחרים.

במהלך החקירה הנגדית היום, ציין פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, כי עורך דינו של פאקר טען כי הוא נהג לשתות שמפניה ורודה - בניגוד לטענותיו של חסון. "כנראה רוצים לשמור על קשרים טובים עם 'חבורת אוסטרליה', זה היה הנוהל", אמר חסון.

בהמשך הראה עו"ד חדד את רשימת הרכישות של הסיגרים של פאקר לדירה בתל אביב. "מה הרכישות האלו?", שאל פרקליטו של נתניהו, וחסון השיב: "יכול להיות שעשינו רכישה נוספת, לא זוכר".

"אמרת בחקירה שאתה לא זוכר כמה בדיוק נקנה ומתי, הכל זה השערות, נכון?", טען חדד, וחסון ענה: "היו פעמים שאני שילמתי, היתר השערות".

נתניהו, מילצ'ן. אתר רשמי, פלאש 90
עדותו צפויה להיות מכרעת בתיק. מילצ'ן ונתניהו/פלאש 90, אתר רשמי

חדד הציג קבלות שעליהן חתם חסון על סך 1,200 שקל, ולא בסך עשרת אלפים שקלים כפי שאמר בחקירתו. "איך יכול להיות שאלו הסכומים?", שאל חדד. חסון ענה: "לא זוכר את הרכישה הזאת". הוא אישר כי אמר בחקירתו שהוא לא ידע שהן מיועדות לנתניהו.

בשלב זה, התערב השופט ברעם ופנה לחסון: "אתה אומר שרכישה שיש עליה קבלה עם חתימה שלך אתה לא זוכר, אבל רכישה שאין עליה קבלה וחתימה שלך אתה כן זוכר?".

בתגובה, אמר חסון: "כן, אני לא יכול להתכחש לרכישה הזאת כי יש עליה את החתימה שלי, אבל אני לא מכיר את הסיגרים שרשומים שם. אני זוכר שתי רכישות שגדולות שאחת מהאשראי של מוריס (איאן מוריס, העוזר האישי של פאקר, מ"כ) והשנייה במזומן".

חדד אמר לאחר מכן כי "ארנון מעיד על עצמו כאשם מאוד חברותי שמארח אנשים ומציע להם שתייה. הוא אומר בחקירה שלו שיש לו אורך חיים של הוליווד. הוא העיד כי כשמגיעים אורחים, גם שהם לא נתניהו, אם פותחים חבילת סיגרים, הוא אומר להם לקחת את מה שנשאר לבית".

חסון אישר שידע שפוליטיקאים בכירים אחרים נפגשו עם מילצ'ן, בהם ראש הממשלה הנוכחי יאיר לפיד, שמעון פרס, אהוד ברק וציפי לבני. הוא טען כי הוא לא מודע לפגישות בין לפיד לבין פאקר, כפי שטען פרקליטו של נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully